دستگیری عامل تیراندازی و مجروح شدن جوان شاهین‌شهری

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: فردی که در یک درگیری با شلیک کلت کمری جوانی را مجروح کرده و متواری شده بود، در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حجت فرهادی اظهار کرد: به دنبال درگیری دو جوان به دلیل اختلافات قبلی در یکی از مناطق بیابانی و حاشیه‌ای شاهین‌شهر، یکی از آنها با شلیک اسلحه کلت کمری طرف مقابل را از ناحیه مچ پا مجروح می‌کند و به سرعت از محل متواری می‌شود.

وی افزود: بلافاصله با حضور مأموران پلیس در محل و انجام تحقیقات میدانی عامل تیراندازی شناسایی شد و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: سرانجام با تحقیقات تخصصی پلیس، مخفیگاه متهم فراری در یکی از محلات اصفهان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

وی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تأکید و خاطرنشان کرد: شهروندان جوانان خود را از عواقب سخت حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم آگاه، در صورت وجود اختلاف با دیگران، این اختلافات را تنها از طرق قانونی بر طرف و از هر گونه تسویه حساب شخصی خودداری کنند.

کد خبر 710648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.