اجرای طرح شب‌بازار در ۲ نقطه از شهر گرگان

معاون محیط‌ زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از اجرای طرح شب‌بازار در دو منطقه گرگان خبر داد و گفت: این طرح با هدف کمک به معیشت گروه‌های کم‌درآمد و آسیب‌پذیر اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، احمد سالاری ظهر امروز _شنبه هجدهم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تکلیف قانونی شهرداری برای رفع سد معبر و ساماندهی دست‌فروشان، شهرداری پس از جمع‌آوری دست‌فروشان اقدام به اجرای طرح شب بازار در دونقطه گرگان برای این افراد کرده است.

وی رفع سد معبر و ساماندهی دست‌فروشان را رعایت حقوق شهروندان و کسبه دانست و افزود: بر این اساس طرح انضباط شهری با جدیت در دستور کار شهرداری گرگان قرار دارد.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: طرح انضباط شهری در راستای پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات بحق شهروندان در برقراری نظم و قانون در معابر شهری به‌خصوص در هسته مرکزی شهر از آبان سال جاری اجرا شده است.

سالاری ادامه داد: با توجه به ساماندهی دست‌فروشان در شهر، شهرداری دو بازارچه موقت در خیابان‌های مطهری شمالی و آذر یکم در قالب طرح شب‌بازار با هدف کمک به معیشت گروه‌های کم‌درآمد و آسیب‌پذیری که اقدام به دست‌فروشی می‌کنند، ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: از زمان اجرای این طرح تاکنون نیز به تمام کسبه معابر اصلی شهر با هماهنگی اداره نظارت بر اماکن، تذکرات لازم در حوزه تخطی از منطقه مجاز در قراردادن وسایل مغازه‌ها و ایجاد سد معبر صورت گرفته است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان حضور دست‌فروشان و وانت‌های میوه‌فروش در ورودی‌ها و خروجی‌ها را منجر بر تشدید ترافیک دانست و گفت: وانت‌بارهای دست‌فروش در این مناطق هم ساماندهی می‌شوند.

کد خبر 710560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.