برای ساماندهی و ایمن‌سازی خیابان شریعتی ۲۸ میلیارد ریال هزینه شد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات روکش آسفالت خیابان شریعتی به‌طول تقریبی یک کیلومتر و عرض ۱۶ متر با بیش از ۱۵۰۰ تن آسفالت با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال انجام شده است.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همواره یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان کیفیت مطلوب معابر شهری برای ترددی ایمن و با خاطری آسوده است که گاهی به دلیل زیرسازی‌های نامناسب و فرسوده شدن روکش آسفالت، تردد خودروهای سنگین و غیراستاندارد و فرسایش فیزیکی سنگ‌دانه‌های آسفالت این مهم میسر نمی‌شود.

وی افزود: یکی از اولویت‌های شهرداری منطقه ۱۵ در سال‌های اخیر انجام آسفالت معابر اصلی و فرعی در سطح این منطقه بوده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات و عملیاتی که در این خصوص انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر عملیات روکش آسفالت خیابان شریعتی خوراسگان به طول تقریبی یک کیلومتر و عرض ۱۶ متر با بیش از ۱۵۰۰ تن آسفالت با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال انجام شده است.

برای ساماندهی و ایمن‌سازی خیابان شریعتی ۲۸ میلیارد ریال هزینه شد

نظری‌پور خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در این خیابان، اجرا و نصب تجهیزات ترافیکی شامل جداکننده‌های ایمنی، تابلوهای ترافیکی و خط‌کشی برای ارتقای ایمنی تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده است که با اعتباری معادل پنج میلیارد ریال صورت گرفته است.

وی ادامه داد: جمع‌آوری پل‌های غیرمجاز که موجب به‌وجود آمدن مشکلاتی شده بود نیز از جمله اقدامات انجام شده در خیابان شریعتی خوراسگان است که در مجموع ۲۸ میلیارد ریال در راستای ساماندهی و ایمن‌سازی آن هزینه شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: خیابان شریعتی از سمت جنوب به خیابان فجر و از سمت شمال به خیابان جی شرقی متصل می‌شود که دسترسی شهروندان منطقه به محله‌های سفلی، خیادان، سمسور، همچنین اتصال به خیابان معراج که به محله جی‌شیر ختم می‌شود را تسهیل می‌کند.

کد خبر 710538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.