شرکت بیش از ۴۵۰ هزار دانش‌آموز در طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه موفقیت طرح‌های کیفیت‌بخشی در گرو هم‌افزایی معلمان تحولی است، گفت: بیش از ۴۵۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در آزمون‌های هماهنگ طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی شرکت کرده‌اند.

مسعود حمیدی‌نژاد در حاشیه بازدید از آزمون‌های هماهنگ طرح جهش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان اجرای منسجم طرح‌های کیفیت‌بخشی در سطح مدارس استان خوزستان است.

وی افزود: بر این اساس این طرح در چندین فاز عملیاتی در سطح مدارس هدف در حال اجرا شدن است و برگزاری آزمون‌های هماهنگ نیز بخشی از این طرح در سطح مدارس استان محسوب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: امتحانات طرح جهش در سطح مدارس متوسطه اول و دوم استان به صورت هماهنگ برگزار می‌شود و بیش از ۴۵۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی امروز به صورت متمرکز و هماهنگ در سطح مدارس استان در آزمون هماهنگ طرح جهش شرکت می‌کنند تا ضمن آشنایی با الگوی سوالات استاندارد برای آزمون‌های پایانی آمادگی لازم را کسب کنند.

حمیدی‌نژاد ادامه داد: موفقیت در اجرای طرح‌های کیفیت‌بخشی در گرو مشارکت همه‌جانبه و فراگیر معلمان در سطح مدارس هدف طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی است و بر این اساس لازم است از همه ظرفیت‌های موجود در راستای تسهیل اجرای طرح جهش و افرایش مشارکت معلمان در این طرح استفاده کرد.

کد خبر 710527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.