رشد ۶۹ درصدی وزن کالاهای ترانزیتی با مقصد گمرکات کرمانشاه

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه از رشد ۶۹ درصدی وزن کالاهای ترانزیتی با مقصد گمرکات کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی‌اصغر عباس زاده امروز _شنبه هجدهم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارزش کالاهای ترانزیتی با مقصد گمرکات این استان در این مدت را ۹۴۸ میلیون و ۵۸ هزار و ۴۴۲ دلار به وزن ۲۳۲ هزار و ۹۸۰ تن بوده است.

وی افزود: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۶۹ درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۴۸ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه تصریح کرد: از این میزان کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان با ۷۵۰ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۳۱۸ دلار به وزن ۸۱ هزار و ۴۲۵ تن، با سهم ۷۹ درصدی ارزش و سهم ۳۵ درصدی وزن، بیشترین میزان از مجموع کالای ترانزیت مقصد گمرکات استان را از آن خود کرد.

عباس‌زاده با بیان اینکه سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان از لحاظ ارزش ۱۳ درصد و از حیث وزن ۶۱ درصد است، ادامه داد: مجموع کالای ترانزیتی ۱۲۳ میلیون و ۵۸ هزار و ۹۸۹ دلار به وزن ۱۴۱ هزار و ۱۴۰ تن است.

وی میزان کالاهای ترانزیتی با مقصد گمرک کرمانشاه را ۷۴ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۱۳۵ دلار به وزن ۱۰ هزار و ۴۱۵ تن دانست و گفت: این مقدار کالای ترانزیتی با مقصد گمرک کرمانشاه از لحاظ وزن چهار درصد و از حیث ارزش هشت درصد از مجموع کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه را شامل می‌شود.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه افزود: بیشتر کالاهای ترانزیتی خارجی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه اتومبیل نو و مستعمل، روغن موتور، کشنده و سواری، گوشت مرغ منجمد و عمده کالاهای ترانزیت داخلی با مقصد گمرکات این استان را ماشین ظرف‌شویی، ژنراتور، کولر گازی، تایر و لوازم برقی آشپزخانه است.

کد خبر 710519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.