رونمایی متفاوت از یک تابلو + فیلم

آئین رونمایی از تازه‌ترین اثر حسن روح‌الامین به نام «مضطر» با مداحی حاج محمود کریمی در آستان مقدس امام‌زاده‌ علی‌اکبر (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تازه‌ترین تابلوی نقاشی حسن روح‌الامین با عنوان «مضطر» شامگاه پنجشنبه، شانزدهم آذر در هیئت رایةالعباس (ع) تهران واقع در امام‌زاده علی اکبر (ع) چیذر برگزار شد.

در توضیح این رونمایی آمده است: «آه از دمی که لشکر اعدا نکرد شرم …»

در این مراسم حاج محمود کریمی و دیگر مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به نوحه‌خوانی پرداختند.

به گزارش ایمنا، در مراسم دهه اول فاطمیه (س) بود که حاج محمود کریمی، از مداحان سرشناس کشورمان در هیئت رایةالعباس که در امام‌زاده علی‌اکبر (ع) چیذر برگزار شد، ضمن انتقاد از سازمان اوقاف اظهار کرد: این احتمال وجود دارد که پس از فاطمیه جلساتمان دیگر اینجا برگزار نشود و جای دیگری باشیم، از دست سازمان اوقاف و اوقاف شمران خسته شدیم، چون ما را اذیت می‌کنند.

وی ادامه داد: برخی فکر می‌کنند خرج روضه را اوقاف می‌دهد؛ نه اتفاقاً برعکس است، اگر به نتیجه نرسیم هرچند نمی‌توانیم از شهدا دل بکنیم، اما وقتی سخت شود خود شهدا هم این‌طور راضی نیستند.

اما پس از پیگیری‌های انجام شده مدیر آستان امام‌زاده علی‌اکبر (ع) چیذر در گفت‌وگو با ایمنا با تاکید بر اینکه ما به هیچ عنوان حاضر نیستیم از شهدا جدا شویم چون یقین داریم شهدا به این جلسات نظر دارند، ادامه می‌دهد: با توجه قول نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف در رابطه با برطرف کردن مشکلات، هیئت در همین مکان باقی می‌ماند و جلسات قوی‌تر برگزار خواهد شد.

کد خبر 710486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.