احداث فضای سبز تقاطع غیرهمسطح سپاه پاسداران

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه از احداث فضای سبز تقاطع غیرهمسطح سپاه پاسداران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کامجو غلامی امروز جمعه _ هفدهم آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت فضای سبز اظهار کرد: احداث فضای سبز تقاطع غیر همسطح سپاه پاسداران در مساحتی بالغ بر ۶ هزار و ۶۰۰ متر مربع در دست اقدام است.

وی افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از ابتدای پروژه و به موازات احداث تقاطع غیر همسطح سپاه پاسداران، نسبت به طراحی زیباسازی شامل چیدمان و نصب پرچم‌ها، روشنایی، نورپردازی، تهیه طرح اجرایی و نقشه پوشش میدان زیرین تقاطع اقدام نموده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: تهیه ۷ هزار درختچه شامل انواع رُز، نسترن، شمشاد طلایی، سبز و نعنایی، برگ نو، زرشک زینتی، کامیس پاریس، یاس هلندی، پاپیتال، موچسب، عَشَقه و ۳ هزار بوته گل‌های فصلی از نوع کلم زینتی و بنفشه توسط این سازمان انجام شده است.

وی بیان کرد: کار کاشت درختچه‌ها و گل‌های فصلی با نظارت مهندسین مربوطه و به‌وسیله نیروهای فضای سبز شهرداری منطقه یک در حال انجام است.

غلامی در پایان با تاکید بر حفظ و گسترش فضای سبز شهری گفت: در وهله نخست حفظ و نگهداری وضع موجود حائز اهمیت است و در مرحله دوم گسترش و ایجاد فضای سبز با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم بر منطقه مهم و ضروری می‌باشد.

کد خبر 710450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.