پارک کودک شهر سنندج احیا می‌شود+ فیلم

شهردار سنندج گفت: احیای پارک کودک سنندج در دستور کار قرار گرفته است که ۱۵ هکتار پارک در این مکان در خور شأن کودکان شهر سنندج احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی، بعدازظهر امروز _جمعه هفدهم آذر_ در آئین افتتاح پارک ۲۰ هکتاری روجیار سنندج که با حضور پرشور مردم و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: در راستای افزایش سرانه فضای سبز در شهر سنندج در یکسال گذشته پویش «سنه سبز» را ایجاد کردیم که دبیرخانه آن نیز تشکیل شده است.

وی افزود: مرمت و احیای پارک‌های درون محله‌ای مورد توجه شهرداری قرار گرفته که در این راستا طی دو سال اخیر ۱۱ مورد پارک جدید درون‌محله‌ای احداث شده و ۲۰ پارک درون‌محله‌ای نیز مرمت و بازسازی شده است.

شهردار سنندج به احداث پارک ۲۰ هکتاری روجیار اشاره کرد و گفت: ۱۰۰ هکتار دیگر پارک در این مسیر اضافه خواهد شد که تا شش ماه آینده ۲۰ هکتار پارک مابین پارک روجیار و پارک کودک و در سال آینده نیز پارک ۸۰ هکتاری مسیر گویزه کویر را ایجاد خواهیم کرد.

رشیدی اضافه کرد: احیای پارک کودک نیز در دستور کار قرار گرفته است که ۱۵ هکتار پارک در این مکان مخصوص و در خور شأن کودکان شهر سنندج احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: احداث پارک‌های که‌ژوان و پیرچنار نیز از جمله دیگر اقداماتی بوده که شهرداری سنندج در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهر سنندج در دستور کار قرار دارد.

پارک کودک شهر سنندج احیا می‌شود+ فیلم

احیای ۶ چشمه قدیمی شهر سنندج تا سال ۱۴۰۳

شهردار سنندج به اساسنامه چشمه‌های شهر سنندج نیز اشاره کرد و افزود: تا اوایل سال ۱۴۰۳ شش چشمه قدیمی شهر سنندج احیا می‌شود که از آب آنها برای آبیاری پارک‌ها و فضای سبز شهر سنندج استفاده خواهد شد.

رشیدی ادامه داد: در هفته درختکاری پویش سنه سبز را خواهیم داشت که در راستای کاشت یک میلیارد نهال در کشور، ۱۴۰ هکتار نهال کاری در پارک‌های سطح شهر سنندج صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کاری بدون مشارکت مردم به سرانجام لازم نخواهد رسید، گفت: از مردم شهر سنندج درخواست می‌کنیم که عوارض سالیانه خود را پرداخت کند چون یکی از منابع درآمدی برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری است.

کد خبر 710429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.