نخستین جلسه شورای مشورتی کودکان و نوجوانان شهر اردبیل برگزار شد

نخستین جلسه شورای مشورتی کودکان و نوجوانان شهر اردبیل با حضور مسئولان شهری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل بعد از ظهر امروز_ جمعه هفدهم آذر_اولین گردهمایی شورای مشورتی کودکان و نوجوانان شهر اردبیل با حضور عضو شورای اسلامی شهر، معاون محیط زیست و خدمات شهری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، معاون سازمان حمل و نقل ترافیک، معاون سازمان زیباسازی سیما منظر و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار شد.

شهرام جواد زاده معاون محیط زیست و خدمات شهری، ضمن تقدیر از این حرکت زیبا و ماندگار اظهار کرد: شناخت نیازهای کودکان با مشارکت خودشان و لحاظ کردن نظراتشان در فرایند طراحی و برنامه‌ریزی شهری ضرورت دارد.

وی ادامه داد: این مشارکت در چهارچوب ابتکارات شهر در زمینه خدمات شهری، فناوری و اطلاعات، زیباسازی، ترافیک، آتش‌نشانی و فرهنگی می‌تواند لحاظ شود.

اباصلت ابراهیمی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اردبیل نیز اظهار داشت: ارتقای کیفیت مسئولیت‌پذیری، روحیه مشارکت‌پذیری و کار گروهی در کودکان و نوجوانان، از جمله اهداف این طرح است

وی افزود: در نخستین شورای مشورتی کودکان و نوجوانان بیش از ۱۰۰ کودک و نوجوان اردبیلی مشارکت داشتند که با استقبال این عزیزان تشکیل شد.

لازم به ذکر است این شورا در قالب جلسات با شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهری برای ارتقای فرهنگ شهروندی و همچنین ایده‌ها و ابتکارات در حوزه شهر دوستدار کودک فعالیت خواهد داشت.

کد خبر 710417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.