یکی از اقدامات مثبت دولت مبارزه با فساد است

امام جمعه شهر دامنه شهرستان فریدن گفت: یکی از کارهای قابل تقدیر دولت برخورد و مبارزه با فسادی است که در واردات چای رقم خورد و با ورود دولت و وزارت اطلاعات این فساد اقتصادی کشف و در این راستا بیش از ۶۰ مدیر برکنار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از فریدن، حجت الاسلام ناصر صابری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دامنه شهرستان فریدن با اشاره به آلودگی‌های مکرر کلان شهر اصفهان اظهار کرد: این امر نتیجه اقدامات اشتباه مسؤلان تمام صنایع را در شهر اصفهان ایجاد کردند و شهرستان‌هایی مانند فریدن نادیده گرفته شد و امروز مردم فریدن خدا را شاکر هستند که حداقل هوای پاک را دارند.

وی در ادامه نبود تقوا در جامعه را به آلودگی هوا تشبیه کرد و بیان داشت: تقوا هم به مانند هوای پاک است که اگر نباشد همه کارها تعطیل می‌شود.

امام جمعه شهر دامنه در بخش دیگر از خطبه‌ها به اقدامات مثبت دولت اشاره کرد و تاکید کرد: دولت نهالی را در این سال‌ها کاشته که باید سال‌ها پیش این اقدام انجام می‌شد و حال برای استفاده از ثمرات آن باید صبور بود.

حجت‌الاسلام صابری یکی از اقدامات مثبت دولت را مبارزه با فساد دانست و گفت: یکی از کارهای قابل تقدیر دولت برخورد و مبارزه با فسادی است که در واردات چای رقم خورد و با ورود دولت و وزارت اطلاعات این فساد اقتصادی کشف و در این راستا بیش از ۶۰ مدیر برکنار شد.

وی ادامه داد: برکنار شدن مدیران یک اقدام پیشگرانه بوده اما باید برای اقدام بازدارنده تمام این مدیران محاکمه شوند و نقره داغ شوند تا دیگر شاهد این فسادها نباشیم.

امام جمعه شهر دامنه تاکید کرد: دولت از همان ابتدا نشان داده که فراجناحی عمل کرده اما باید برخی مدیران لیبرالی در ادارات و ارگان‌ها تغییر کنند چون آنها شاید امروز کار انجام می‌دهند ولی منتظر فرصتی خواهند بود تا دولت را ناکارامد جلوه بدهند.

حجت‌الاسلام صابری طوفان الاقصی را دلیل رسوای جوامع غربی دانست و افزود: جوامع غربی اگر مدعی دموکراسی هستند باید پیشنهاد مقام معظم رهبری کشورمان را که برگزاری بین تمام فلسطین‌های اصیل است را قبول کنند اما می‌دانیم که دموکراسی آنها دروغین است.

کد خبر 710412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.