تیم فوتسال پالما با ایرانی‌هایش قهرمان جهان شد

تیم فوتسال پالما اسپانیا با سه ستاره ایرانی‌اش به قهرمانی جام باشگاه‌های جهان دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا که فصل گذشته برای نخستین بار در تاریخ باشگاه خود به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود یک جام ارزشمند دیگر برای این باشگاه و البته با حضور سه ملی‌پوش ایرانی به‌دست آورد.

پالما مایورکا که به‌خاطر در پیش بودن رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و فینال جام باشگاه‌های جهان تمرکز زیادی در هفته‌های اخیر روی مسابقات لیگا ناسیونال اسپانیا نگذاشته بود، پس از موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا و صعود به جمع چهار تیم پایانی که گلزنی اولادقباد را در سه دیدارش به همراه داشت، شب گذشته در برزیل بازی فینال جام باشگاه‌های جهان را برگزار کرد.

تیم فوتسال پالما با ایرانی‌هایش قهرمان جهان شد

تیم فوتسال مایورکا پالما در حالی که حسین طیبی کاپیتان تیم ملی و ستاره خود را به‌دلیل آسیب دیدگی در فهرست نفراتش نداشت و البته این ستاره ایرانی را کنار خود روی سکوها داشت، با بهره‌مندی از اولادقباد و آقاپور در لیست بازیکنان خود به مصاف کاسکاول، قهرمان برزیل و باشگاه‌های آمریکای جنوبی رفت که در نیمه اول هم شکست خورد.

پالما با وجود اینکه گل اول بازی را به ثمر رساند، اما با شکست سه بر یک به رختکن رفت ولی در نیمه دوم توانست کار را به تساوی بکشد و بازی سه بر سه شود و در نهایت به ضربات پنالتی برود. در ضربات پنالتی تیم مایورکا پالما اسپانیا موفق به کسب پیروزی چهار بر سه شد تا قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را هم پس از قهرمانی در اروپا به دست بیاورد و اتفاق تاریخی و بی‌سابقه برای طیبی، اولادقباد و آقاپور به‌عنوان فوتسالیست‌های ایرانی رقم بخورد.

تیم فوتسال پالما با ایرانی‌هایش قهرمان جهان شد

تیم فوتسال پالما مایورکا اسپانیا سال گذشته با حسین طیبی و مسلم اولادقباد قهرمانی در اروپا را تجربه کرد که این اتفاق برای هیچ بازیکن ایرانی در تاریخ فوتسال رقم نخورده بود و در این فصل هم با اضافه شدن سالار آقاپور، یک افتخار ارزشمند دیگر برای فوتسال ایران رقم خورد.

کد خبر 710322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.