مراسم رونمایی از کتاب برای آزادی در مشهد مقدس برگزار شد

برای آزادی، کتابی در خصوص وقایع و آشوب‌های پاییز سال گذشته است که با روایتی داستان‌گونه، سیر تحولات آن ایام و شهادت مدافعان امنیت را به نقل از خبرگزاری‌های رسمی کشور نقل می‌کند و امروز طی مراسمی از این کتاب رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در آئین رونمایی کتاب برای آزادی در مشهد مقدس اظهار کرد: رزمندگان بسیجی امروز باید در عرصه جهاد تبیین وارد میدان‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی شوند و قرارگاه‌هایی برای مقابله و مبارزه با هجمه‌های دشمنان ایجاد کنند.

وی افزود: دشمنان اکنون مبتنی بر شهوات و غرایض انسانی عمل می‌کنند و با استفاده از شیوه‌های یاد شده، فتنه‌های اخیر را به راه انداخته‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی آب، سوخت و دیگر امکانات زندگی خود را از کشورهای اسلامی منطقه تأمین می‌کند که اگرچه از گلدسته‌های مساجد این کشورها اذان نیز پخش می‌شود، اما این رویکردها و وقوع این رویدادها در کشورهای اسلامی به دلیل دوری از تبیین معارف اسلامی برای ملت‌های مسلمان است و فراموش نکنیم دشمنان این سرنوشت را برای ملت ایران نیز طراحی کرده‌اند.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: پس از جنگ غزه و جنایات صهیونیست‌ها، به دلیل رفتار مردم غزه و صبر و شکر آن‌ها در رویدادهای اخیر، سوالی در ذهن مردم جهان ایجاد شده است و همین موضوع توجه آنان را به اسلام جلب کرده و برخی نیز به اسلام گرویده‌اند، جوانان آماده شهادت و ناشناخته در جامعه، در فتنه‌های اخیر به مقابله با هجمه دشمنان شتافتند که امروز باید این رشادت‌ها تبیین شود.

وی با اشاره به کتاب برای آزادی گفت: بدون شک این اقدامات که به صورت مردمی صورت گرفته، ماندگار است و شاید اگر مجموعه‌های دولتی بخواهند این کارها را در دست بگیرند، نتوانند آن را چندان به نتیجه برسانند.

به گزارش ایمنا، برای آزادی، کتابی در خصوص وقایع و آشوب‌های پاییز سال گذشته است که با روایتی داستان‌گونه، سیر تحولات آن ایام و شهادت مدافعان امنیت را به نقل از خبرگزاری‌های رسمی کشور نقل می‌کند، این کتاب به قلم علیرضا سکاکی و به همت نشر نوید فتح در ۳۰۴ صفحه منتشر شده است.

آئین رونمایی از این کتاب با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده نامقی مدیرکل و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی، محمد عطائیان چنار مشاور و نماینده معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در امور ایثارگران مدافع حرم کشور، احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم شریف فریمان، سرخس، رضویه و احمد آباد در مجلس شورای اسلامی، خانواده شهدای امنیت مشهد مقدس، علیرضا سکاکی دانشجو و نویسنده کتاب برای آزادی و دیگر مسئولان محلی به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی برگزار شد.

کد خبر 710295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.