تلاش ما در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات است

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی در مجلس و دولت مطلوب نیست و باید به همه نقاط قوتی که در نظام جمهوری اسلامی ایران است پرداخته شود، گفت: حکمرانی موضوع مهمی است که باید آن را به عنوان یک پیام به نسل‌های مختلف منتقل کرد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول حامدیان شامگاه _پنجشنبه شانزدهم آذر_ در نشست عمومی جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان اظهار کرد: این جلسه در راستای جهاد تبیین برگزار شده تا بررسی شود که چگونه نخبگان سیاسی شهر و روستاها در شرایط فعلی با توجه به اهمیت بحث حکمرانی نمایندگان مجلس را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه نحوه حکمرانی بحث روز جامعه است و اگر به آن شناخت پیدا نکنیم نمی‌توانیم وضعیت مناسبی را در مجلس و دولت شاهد باشیم، افزود: باید به موضوع حکمرانی توجه کرده و آن را ارتقا داده و در این زمینه اقدام کنیم تا مجلس و دولتی داشته باشیم که با کارآمدی وظایف خود را انجام دهند.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان تصریح کرد: حکمرانی موضوع مهمی است که باید آن را به عنوان یک پیام به نسل‌های مختلف منتقل کرد.

حامدیان با اشاره به اقدامات جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان در این خصوص گفت: یکی از اقدامات جامعه اسلامی مهندسین در حوزه شهرستان اصفهان و دیگری در حوزه سایر شهرستان‌های استان است که در حوزه شهرستان اصفهان می‌توان به حضور جامعه اسلامی مهندسین در کنار سایر تشکل‌های مرتبط با مجموعه نیروهای انقلاب اسلامی اشاره کرد، چرا که اعتقاد داریم گرچه انتقاداتی به روش‌های مجمع نیروهای انقلاب داریم، اما باید با جمع حرکت کنیم.

وی ادامه داد: تلاش داریم در مجموعه نیروهای انقلاب اسلامی که همه علما، تشکل‌ها و نیروهای سیاسی حضور دارند، تمام تبلیغات برای آینده اصفهان رقم بخورد.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان اضافه کرد: در مورد شهرستان‌ها هم بنا داریم با شورای ائتلاف شهرستان‌ها اجماع کرده و حرکت کنیم و به توصیه آقای باهنر هر جا نیروهای انقلاب هستند، حضور خواهیم داشت.

حامدیان افزود: جامعه اسلامی مهندسین به عنوان تشکلی با تجارب پایدار بالای ۳۰ سال این توان را دارد که تجربیات خود را از طریق شورای ائتلاف شهرستان‌ها و مجمع به نیروهای انقلابی منتقل کند، از این رو تیمی را مشخص کردیم که این امور را را پیگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات است و همه وظیفه داریم در این مسیر حرکت کنیم که امید است با حضور مردم و انتخاب نمایندگان انقلابی و کارآمد مجلس مورد رضایت مقام معظم رهبری ایجاد شود.

کد خبر 710282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.