کوهیان: تیم ما بازی بدی به نمایش گذاشت

سرمربی تیم مهرام گفت: مدیریت و بازی تیمی خوب ذوب آهن عامل اصلی پیروزی این تیم مقابل ما بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _پنجشنبه شانزدهم آذر_ در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال تیم ذوب آهن در ورزشگاه ملت از ساعت ۱۶ با حضور هواداران میزبان تیم مهرام بود که در این دیدار تیم ذوب آهن توانست با نتیجه ۷۸ بر ۶۳ به پیروزی برسد.

فرزاد کوهیان پس از واگذاری نتیجه به ذوب آهن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که تیم ما امروز داشت مدیریت داخل زمین بود و نتوانستیم در زمین مدیریت خوبی داشته باشیم، برعکس تیم مقابل مدیریت داخل زمین خیلی خوبی داشت و به خوبی بازی را کنترل کرد و از تمام لحظاتی که باید استفاده می‌کردند.

وی افزود: بیشترین بهره را بردند، آمار نیز نشان دهنده است که تیم مهرام ۱۷ درصد توپ سه امتیازی وارد سبد کرده، پرتاب پنالتی ما ۳۷ درصد بوده و در ریباند نیز ضعیف‌تر عمل کردیم علاوه بر این‌ها در کار گروهی بد بودیم.

سرمربی تیم مهرام گفت: یکی از روزهای فوق‌العاده بد تیم ما بود در مقابل برای ذوبی‌ها یک روز خوب بود و توانستند بازی خود را کامل به نمایش بگذارند و تسلطشان باعث شد تا هرچه به انتهای بازی نزدیک می‌شدیم جوانان تیم ما نتوانند روحیه خود را حفظ کنند.

کوهیان ادامه داد: بدترین قسمت بازی کوارتر چهارم بود که تیم مقابل با فرصت طلبی و استفاده از موقعیت‌هایشان نتیجه را به سود خود کرد، به علاوه باکس که سابقه حضور در NBA را دارد با بازی خوبی که داشت به ذوب آهن بسیار کمک کرد و می‌توان گفت یکی از بازی‌های خوبش تا به اینجای لیگ را به نمایش گذاشت، مجموعاً با توجه به موضوعاتی که گفتم توانستند پیروز شوند و نتیجه را از ما بگیرند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر سیاست گذاری باشگاه مهرام برای این دوره از لیگ گفت: فقط به بازی هفته بعد فکر می‌کنیم و تمرکزمان را بر روی پیروزی گذاشته‌ایم.

کد خبر 710265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.