آلومینیوم اراک ۰ _ گیتی‌پسند ۲ / اختلاف گیتیزن‌ها با مس سونگون ۷ امتیاز ماند

تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی نزدیک و البته مهم دو بر صفر رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتسال آلومینیوم اراک و گیتی‌پسند اصفهان عصر امروز _پنج‌شنبه شانزدهم آذر_ در چارچوب هفته پانزدهم فصل بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن اختصاصی ایرالکو اراک در برابر یکدیگر قرار گرفتند و در پایان تیم فوتسال گیتی‌پسند به پیروزی اقتصادی دست پیدا کرد.

محمدعلی میرزایی، فرهاد ابراهیمی، اشکان صالحی، سعید افشاری، نوید آذری، محمد محبی، علی ابراهیمی، دانیال گیولی، امیرحسین زینلی، محمدرضا کرد، محمد پیکانی و سیدحسین موسوی بازیکنان تیم فوتسال آلومینیوم اراک را به سرمربی‌گری محمود خوراکچی تشکیل می‌دادند.

باقر محمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، مهدی کریمی، محمدحسین درخشانی، مسعود یوسف، علیرضا رفیعی‌پور، کیانوش شیرپور، بهمن جعفری، سیدبهداد شیخ‌احمدی، مهدی مهدی‌خانی، حسین خدامی و بهزاد رسولی نیز از تیم فوتسال گیتی‌پسند هستند که در این بازی برای تیم محمد کشاورز بازی کردند.

تیم فوتسال گیتی‌پسند که تا پیش از شروع این بازی با اختلاف هفت امتیاز نسبت به مس سونگون در جایگاه صدر جدول قرار داشت در نیمه‌اول توسط علیرضا عسگری به گل نخست بازی دست پیدا کرد اما در ادامه موفق به زدن گل دیگری نشد تا نیمه‌اول با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه‌دوم نیز حملات تیم فوتسال گیتی‌پسند برای زدن گل دوم ادامه پیدا کرد و در فاصله ۱۲ دقیقه تا پایان مسابقه بهمن جعفری بازیکن جوان گیتیزن‌ها دومین گل شاگردان محمد کشاورز را وارد دروازه میزبان کرد تا به‌نوعی خیال این تیم از بابت پیروزی در برابر آلومینیوم اراک آسوده شود.

در شرایطی که بازی با نتیجه دو بر صفر دنبال می‌شد در فاصله هشت دقیقه مانده به پایان مسابقه، تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای بازگرداندن نتیجه بازی و کم کردن اختلاف با تیم فوتسال گیتی‌پسند روی به تاکیتیک پاورپلی آورد اما در زدن یک گل هم ناکام بود تا گیتیزن‌های فوتسالیست همانند تیم هندبال‌شان با پیروزی و دست‌پُر از اراک برگردند.

کد خبر 710213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.