برخورد پلیس با مالخران و ساماندهی صنوف اجناس دسته دوم

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت: برخورد با مالخران و ساماندهی صنوفی که اجناس دسته دوم خریداری می‌کنند با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد علی نوری‌نژاد در سفر به کردستان در قرارگاه مبارزه با سرقت اظهار کرد: یکی اولویت‌های فرماندهی انتظامی کشور در سال جاری، موضوع مقابله با سرقت است و همکاران ما باید در سراسر کشور تلاش کنند با استفاده از مقدورات سازمانی، در کاهش وقوع و افزایش کشفیات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه گشت‌های پیشگیرانه به صورت شبانه‌روز برقرار و فعال هستند، افزود: پلیس آگاهی از مقدورات سازمانی جهت گشت پیشگیری و پیگیری سرقت در محل بهره‌گیری می‌کند و این امر نیز موجب شده تا شاهد افزایش کشف و کاهش وقوع سرقت در کشور باشیم.

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا به تقویت مجموعه پلیس آگاهی فراجا نیز اشاره کرد و گفت: تقویت نیروی انسانی، اصلاح فرآیندها و تقویت کشف علمی جرایم به همکاران ما در پلیس آگاهی فراجا کمک می‌کند تا فرصت بیشتری برای رسیدگی به پرونده‌ها و زمان بهتری برای کشف پیدا کنند.

سردار نوری‌نژاد تصریح کرد: برخورد با مالخران و ساماندهی صنوفی که اجناس دسته دوم خریداری می‌کنند با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب انتظامی استان در بحث مبارزه با سرقت، خاطرنشان کرد: با تلاش و مجاهدت مجموعه انتظامی کردستان وضعیت مناسبی در استان کردستان هم در کاهش وقوع و هم در کشف سرقت صورت گرفته است که امیدواریم همچنان این روند ادامه داشته باشد.

کد خبر 710194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.