پایان رسمی محرومیت آقای‌گل تاریخ لیگ‌برتر فوتسال / جاوید با مس برای انتقام گرفتن می‌آید

مهدی جاوید با اتمام محرومیت چهارماهه‌اش از امروز می‌تواند برای تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر بازی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پس از چهار ماه محرومیت و دوری از میادین که با حکم کمیته تعیین وضعیت بازیکنان برای مهدی جاوید صادر شده بود، آقای گل فوتسال ایران از هفته پانزدهم که امروز شروع می‌شود مجاز به حضور در مسابقات برای تیم خود خواهد بود و اولین بازی وی در فصل جاری می‌تواند امروز مقابل کراپ الوند باشد.

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که در کِش‌وقوس رفت‌وآمد بین کراپ الوند قزوین و مس سونگون گرفتار شده بود و سرانجام با شکایت باشگاه کراپ، چهارماه از پا به‌توپ شدن محروم شد، در اولین مسابقه این فصل برابر کراپ الوند به میدان می‌رود که قطعاً حاشیه‌ها و جذابیت این دیدار را دو چندان می‌کند.

مهدی جاوید پس از چند فصل حضور در کراپ، فصل گذشته به مس سونگون پیوست و با این تیم قهرمان هم شد اما تصمیم گرفت در نزدیک به پایتخت به فوتسالش ادامه دهد و به کراپ پیوست. جاوید در شرایطی که کراپ را در اردوی کیش هم همراهی کرد پس از بازگشت از این اردو ساز جدایی را کوک کرد و همان پیش‌فصل به سمت تبریز روانه شد.

این اتفاق خشم کراپی ها را در پی داشت و با شکایت آنها روبه‌رو شد. با توجه به شرایط مطلوب فنی جاوید، سازمان لیگ تلاش کرد برای حل این مشکل بین دو باشگاه مس و کراپ تفاهم برقرار کند تا جاوید هم متضرر نشود اما هیچکدام از مواضع خود کوتاه نیامدند تا در نهایت با حکم کمیته تعیین وضعیت، این بازیکن چهارماه محروم شود.

مهدی جاوید آقای‌گل تاریخ مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران که در مدت اخیر در تمرینات مس سونگون ورزقان به‌طور مستمر شرکت کرده از آمادگی خوبی برخوردار است و هم‌اکنون با پایان این محرومیت چهارماهه خود، برای بازی مقابل تیم سابق انگیزه دوچندان دارد تا بتواند به‌نوعی انتقام آن شکایت و محرومیت را بگیرد.

کد خبر 710192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.