تحصیل ۸ هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان خوزستان

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به تحصیل هشت هزار نفر به صورت پیوسته و مهارت‌آموز در مراکز این دانشگاه گفت: فلسفه وجودی روز دانشجو استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و ظالم است، دانشجویان قشر فعال، پرتلاش و عدالت‌خواه جامعه هستند و همواره با ظلم مبارزه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود صالحی شبلیزی امروز _پنج‌شنبه شانزدهم آذر_ در گردهمایی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خوزستان اظهار کرد: اهواز دارای دو پردیس شامل چهار مرکز برادران و دو مرکز خواهران است، علاوه بر آن در شهرهای اندیمشک، آبادان دزفول و بهبهان نیز مراکز دانشگاه فرهنگیان فعال هستند، در مجموع در دانشگاه فرهنگیان خوزستان شش هزار دانشجو به صورت پیوسته و دو هزار نفر به صورت مهارت آموز در حال تحصیل هستند.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه ماموریت‌گرا است به این معنی که دانشجویان به محض ورود به دانشگاه به استخدام رسمی آموزش و پرورش در خواهند آمد و پس از فارغ التحصیلی به تربیت نسل آینده می‌پردازند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان صمن تبریک روز دانشجو، ادامه داد: فلسفه وجودی روز دانشجو استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و ظالم است، دانشجویان قشر فعال، پرتلاش و عدالت‌خواه جامعه هستند و همواره با ظلم مبارزه می‌کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی و افتخارات دوران دفاع مقدس توسط جوانان صورت گرفت، علاوه بر آن در حال حاضر نیز بسیاری از پیشرفت‌های امروز کشور با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌ها حاصل تلاش جوانان است و به همین دلیل یکی از وظایف دانشجویان و جوانان این است که پیشرفت‌ها را ادامه دهند.

صالحی شبلیزی با اشاره پیشرفت‌های کشور و اینکه دیگر در امکان تحریم در برخی حوزه‌ها نیست، تصریح کرد: معلم‌ها پرورش‌دهنده شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند، وظیفه ما معلم‌ها این است که به فکر پیشرفت کشور با پرورش اعتقادات مذبهی و باستفاده از منویات مقام معظم رهبری باشیم تا از این طریق بسیاری از مشکلات رفع شوند.

کد خبر 710182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.