عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ آذر

در این بسته خبری از اختصاص چهار مجموعه ورزشی شهرداری پایتخت به توان‌یابان تا انجام ۲۱۴۰ عملیات نجات در تبریز و اختصاص ۳۰۰ میلیارد و ۱۰۹ تومان بودجه به مساجد شهر مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اختصاص چهار مجموعه ورزشی شهرداری پایتخت به توان‌یابان

حسین اوجاقی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از اختصاص چهار مجموعه ورزشی برای توان‌یابان پایتخت خبر داد.

حمل‌ونقل عمومی دانشجویان در مشهد امروز ۱۶ آذر رایگان است

بهرام نکاحی، مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: بر اساس دستور شهردار و مصوبه شورای شهر مشهد، امروز ۱۶ آذرماه، تردد دانشجویان با خطوط یک و ۲ مترو رایگان است.

دست پُر مجموعه مدیریت شهری شهرکرد در ۸ ماه

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: در ۸ ماهه امسال اقدامات مؤثری در سطح شهر رقم خورد که برخی از آن‌ها برای اولین بار اتفاق افتاده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ آذر

هزینه‌های بزرگ برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد لار

محمد امین منتظری، معاون خدمات شهری شهرداری لار گفت: کمپ نگهداری از سگ‌های بلاصاحب با هزینه دو میلیارد تومانی و در کیلومتر ۱۵ جاده لار-بندرعباس ساخته شده است، شهرداری به تنهایی هزینه‌های مالی و انسانی این کار را برعهده داشته است و از مسؤولین توقع داریم به وعده‌هایشان در این زمینه عمل کنند.

بهره‌برداری از بزرگراه سردار شهید استوار محمودآبادی در دهه فجر در منطقه شرق شیراز

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز با بیان اینکه بزرگراه سردار شهید استوار محمودآبادی به طول ۵.۵ کیلومتر و عرض ۸۰ متر در حلقه ترافیکی شرق شیراز تعریف شده و طی سال‌های گذشته کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، گفت: این پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

اختصاص ۳۰۰ میلیارد و ۱۰۹ تومان بودجه به مساجد مشهد به منظور تجهیز

محمد اسکندرنژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به منظور تجهیز و بهسازی مساجد در ۶ ماه نخست سال جاری ۳۰۰ میلیارد و ۱۰۹ تومان بودجه به همین منظور اختصاص داده شده است.‌

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ آذر

انجام ۲۱۴۰ عملیات نجات در تبریز

سیدفرهاد حسینی، مدیر سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با بیان اینکه میانگین زمان اعزام به محل حادثه در تبریز ۳ دقیقه است، گفت: امسال یک هزار و ۴۰۳ مورد حریق اطفا شده و ۲ هزار و ۱۴۰ نجات موفق انجام شده است.‌

کد خبر 710180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.