میزبانی استان کرمان از هشت شهید گمنام در ایام فاطمیه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، هشت شهید گمنام در اقصی نقاط استان کرمان تشییع و خاکسپاری می شوند.

سرهنگ پاسدار محمود مهدوی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: استقبال از هشت شهید گمنام تازه تفحص شده روز سه‌شنبه بیست‌ویکم آذر از فرودگاه بین‌المللی کرمان تا معراج شهدا به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیکر مطهر شهدا پس از استقبال در شهر کرمان به شهرستان‌های رفسنجان، بافت، انار و جیرفت منتقل می‌شوند، افزود: مراسم خاکسپاری دو تن از شهدا همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در دانشکده فنی شهید باهنر کرمان و پارک شهید فرح‌رو در خیابان مدیریت برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: پیکر سایر شهدای گمنام در بوستان‌های جوان و شهید مطهری و رکن‌آباد نوق رفسنجان، شهر خبر بافت، شهر بیاض انار و اسفندقه جیرفت تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در مدت زمان حضور پیکر شهدای گمنام در استان کرمان، هیئت‌های مذهبی، منازل شهدا و مساجد و مراکز آموزش عالی، مدارس و خوابگاه‌ها پذیرای آنان خواهند بود، گفت: چهار کاروان دانشگاهی و دانشجویی و دانش‌آموزی شهدای گمنام را همراهی می‌کنند.

سرهنگ مهدوی فرد تصریح کرد: مراسم وداع با شهدای گمنام همزمان با شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در بیت‌الزهراء حاج قاسم با حضور مردم شهیدپرور برگزار خواهد شد.

کد خبر 710179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.