۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
پیکر ۸ شهید گمنام وارد یزد شد

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: پیکر هشت شهید گمنام وارد یزد شده است.

سرهنگ منصور زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: قرار بود میزبان پنج شهید گمنام باشیم اما به دلیل درخواست‌های متعدد مردمی در سطح استان یزد برای برپایی مراسم تشییع شهدای گمنام در آن مناطق امروز علاوه بر حضور پنج شهید گمنام که قرار است در استان یزد دفن شوند سه شهید گمنام دیگر نیز مهمان مردم یزد شدند.

وی با بیان اینکه این سه شهید گمنام چند روزی مهمان استان یزد خواهند بود گفت: این سه شهید گمنام بعد از ایام فاطمیه به معراج شهدای تهران منتقل می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: پیکر پنج شهید گمنام که در ایام فاطمیه مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند، در پنج نقطه یادمانی پارک کوهستان، محمدآباد یزد، منطقه تاریخی و گردشگری باقرآباد بافق، میدان شهید سلیمانی احمدآباد بهاباد و اردکان به خاک سپرده خواهند شد.

وی گفت: استقبال خودرویی از شهدای گمنام از ساعت ۱۲ امروز از میدان دروازه قرآن آغاز شده است و میعادگاه پایانی مشتاقان میدان امیرچقماق خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد تصریح کرد: محسن رضایی سخنران این مراسم در میدان تاریخی امیرچقماق خواهد بود و در ادامه پیکر پاک شهدا به سوی امامزاده جعفر (ع) بدرقه خواهد شد.

کد خبر 710160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.