دشمن به دنبال کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات است

فرماندار پاوه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علیرضا حیدری صبح پنجشنبه _ شانزدهم آذرماه در نشست شورای اداری شهرستان پاوه در سخنانی با اشاره به طرح شهریاران، اظهار کرد: طرح شهریاران یا حکمرانی مردمی و یا موضوع مردمی سازی حکومت یکی از موضوعاتی است که در دولت سیزدهم به جد پیگیری می‌شود چون این دولت، جدای از مردم نیست و انقلاب ما مردمی است و مردم بعد از پیروزی دفاع مقدس ماندند و جنگ را اداره کردند و تا امروز هم در تمام برنامه‌ها و مناسبت‌ها حاضر و همیشه در صحنه هستند.

وی افزود: مردم علاوه بر حضور در همه مناسبت‌ها و برنامه‌ها در مخاطرات طبیعی همچون زلزله و سیل نیز به کمک همدیگر آمدند و برای این مشارکت‌های مردمی در دولت سیزدهم جایگاه ویژه ای ایجاد شده و امروز به همین مناسبت طرح شهریاران نیز آغاز و اجرایی می‌شود.

فرماندار پاوه تصریح کرد: قدم اول در این طرح بدین گونه است که ایده‌هایی که مردم در هر زمینه و طرح‌هایی که در حوزه‌های مختلف دارند بررسی می‌شوند که اگر ایده خوب و قابل بررسی باشد به مرحله اجرایی خواهد رسید.

حیدری با تاکید بر تبلیغات و آگاهی بخشی در زمینه طرح شهریاران در فضای مجازی و رسانه‌ها، گفت: باید تبلیغات در فضای مجازی و در رسانه‌ها برای این طرح صورت بگیرد تا شاهد مشارکت مردم نیز باشیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: هر روزی که می‌گذرد ما یک قدم به انتخابات نزدیک می‌شویم انتخاباتی که سرنوشت ساز است برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان دارای اهمیت ویژه ای هستند و مشارکت هرچه بیشتر در این انتخابات بسیار حائز حائز اهمیت است.

فرماندار پاوه گفت: بعد از جریان آشوب‌های سال گذشته دشمنان و معاندین نظام و انقلاب خیلی وسیع و گسترده در حال ایجاد یاس و نا امیدی در مردم هستند تا مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

حیدری با بیان اینکه مردم ما همیشه ثابت کرده‌اند که تحت تأثیر افکار پوسیده دشمنان قرار نمی‌گیرند، افزود: حمایت از کودکان غزه با بیشترین مشارکت، در پاوه به ثبت رسید و مردم ما با گذشت بیش از چهار دهه انقلاب هنوز به نظام و انقلاب وفا دارند و تحت تأثیر افکار پلید معاندین قرار نخواهند گرفت.

وی اضافه کرد: امیدواریم تلاش شود انتخاباتی پر شور را رقم بزنیم و نیاز به همکاری و مشارکت همه ادارات و دستگاه‌ها را داریم که بدون همراهی دستگاه‌های اجرایی این مهم امکان پذیر نیست.

کد خبر 710158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.