سند چشم انداز ۱۴۱۴ شهرداری خرم آباد تدوین می شود

رئیس سازمان پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر خرم آباد گفت: در برنامه ها و چشم اندازهایی که برای مدیریت شهری داریم در صدد هستیم برنامه و چشم انداز چهارده چهارده شهرداری خرم آباد را تدوین کنیم.

یونس امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این راستا صندوق ایده‌های خلاقانه شهروندان در سطح شهر نصب خواهد شد تا اگر شهروندی نتوانست به ما دسترسی داشته باشند بتواند ایده‌ها را در صندوق بگذارد و ما پیگیری کنیم چون معتقدیم که اگر شهروندی کدی به ما ارائه دهد دریایی از اطلاعات به روی ما باز خواهد شد و ما خواهیم توانست اقدامات را به آن سمت و سو ببریم.

وی افزود: ما به هر شکلی دعوت می‌کنیم از مردم که به صورت بصری ایده‌ها خلاقیت‌های خود در حوزه شهری را به صورت مکتوب به ما انتقال دهند تا ما بتوانیم ایده‌های کاربردی و اثر گذار را در راستای هر چه بهتر خدمات مدیریت شهری ارائه دهیم.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر خرم آباد خاطر نشان کرد از همه متخصصین، غیر متخصصین و شهروندان عادی دعوت می‌کنیم تا در عرصه پژوهش و مدیریت شهری مشارکت کنند داشته باشند چون معتقدیم شهروندان می‌توانند مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری را بهتر تشخیص دهند و با توجه به اینکه جامعه هدف ما همه مردم هستند بنا بر این نمی‌خواهیم پژوهش و مطالعات را به شخص، ارگان یا دانشگاه خاصی اختصاص دهیم.

امرایی تصریح کرد: در بحث پژوهش و مطالعات شاید به صورت مشخص کارکرد آن‌چنانی انجام نشده ولی حداقلش این است که در بحث مصوبات و نظارت‌هایی که داشتیم کمک کردیم به مدیریت شهری که کارها جنبه پژوهشی و مطالعاتی داشته باشد چرا که اعتقاد باز هم بر این است که در حوزه‌های مختلف شهری از جمله عمران و… باید پیوست پژوهشی وجود داشته باشد که اگر پیوست پژوهشی وجود داشته باشد قطعاً راه مشخص است. کارها بهتر اجرا و من مجری هم خودم را مکلف میدانم به اجرا ولی تصور کنید که یک پروژه پیوست پژوهشی نداشته باشد علاوه بر اینکه من مجری سردرگم هستم ممکن است کار به درستی انجام نگیرد یا ناقص باشد و حتی هزینه‌های آن‌چنانی هم داشته باشد که در این صورت آزمون و خطاهایی انجام می‌گیرد که مستلزم هزینه‌های آن‌چنانی خواهد بود.

وی اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد تا کارهای پژوهشی علاوه بر پیوست مطالعاتی آزمون و خطا نداشته باشد و با هزینه کم و بهره و ری بالاتری انجام می‌گیرد.

کد خبر 710147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.