دانشجو عامل موثری برای روشنگری و مبارزه با فساد در جامعه است

رئیس دانشگاه کردستان گفت: امروز دانشجو عامل بسیار موثری برای روشنگری و مبارزه با فساد در جامعه است که مورد توجه و عنایت ویژه رهبری نیز قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حامد قادرزاده امروز _پنجشنبه شانزدهم آذر_ در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در تالار مولوی دانشگاه کردستان اظهار کرد: حرکتی که در سال ۱۳۳۲ توسط دانشجویان آغاز شد بستری ارزشمندی برای بقیه حرکت‌های کشور شد.

وی افزود: کشور ما دارای سرمایه‌های ارزشمند انسانی بسیاری بوده که این سرمایه‌ها هر روز در حال افزایش است و رهبران بزرگی را در کشور در دامن خود پرورانده است.

رئیس دانشگاه کردستان ادامه داد: امروز دانشجو مایه مباهات و عامل بسیار مهمی برای روشنگری و مبارزه با فساد در جامعه بوده که مورد توجه و عنایت ویژه رهبری نیز قرار گرفته است.

قادرزاده اضافه کرد: اگر امروز کشور ما به شدت مورد هجمه دشمنان است به حرکتی برمی‌گردد که چهار دهه گذشته دانشجویان آغازگر آن بودند و امروز دشمنان می‌خواهند به منظور مانع در مسیر توسعه روی دانشجویان سرمایه‌گذاری کنند.

وی تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس قانون اساسی و دین اسلام، گفتمان‌سازی ارزشی با توجه به همه تفاوت‌ها در جریان است و ما می‌توانیم با بهره‌گیری از روحیه دانشجویی بر مشکلات جامعه غلبه کنیم.

رئیس دانشگاه کردستان گفت: کشور ما کشوری رنگارنگ و دارای اقوام بسیاری است که این یک مزیت محسوب می‌شود چون تضادها مایه شناخت است و باید از آن بهره گرفت.

به گزارش ایمنا، در ادامه مراسم، تشکل‌های دانشجویی بیانیه‌های خود را قرائت کردند و چند برنامه موسیقی نیز اجرا شد.

کد خبر 710128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.