تخریب ۴۱ بنای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی قزوین

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از تخریب و قلع‌وقمع ۴۱ بنای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی این استان خبر داد.

محمدحسین عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از قلع‌وقمع ۴۱ بنای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی این استان خبر داد و اظهار کرد: با قلع‌وقمع این میزان بنا و سازه غیرمجاز در اراضی زراعی استان قزوین که طی هفته اخیر رخ داده، ۱۲۰ هزار متر مربع از زمین‌های کشاورزی استان قزوین در سه شهرستان آبیک، قزوین و آوج آزادسازی شد.

وی افزود: در چارچوب قلع‌وقمع‌های صورت‌گرفته که در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی باغی و زراعی صورت گرفته، ۱۲ هکتار از زمین‌های کشاورزی در ۹ روستای استان قزوین در شهرستان‌های آبیک، آوج و قزوین آزادسازی شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: سه روستای باقرآباد کرد، حلال‌آباد و مالی‌آباد در شهرستان آبیک، سه روستای آق‌بلاغ، یاستین‌بلاغ و توآباد از توابع شهرستان آوج و روستای شفیع‌آباد از توابع شهرستان قزوین هدف اجرای آزادسازی و قلع‌وقمع مستحدثات غیرمجاز بودند.

عطایی با تاکید بر اینکه این عملیات در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اجرا شده است، گفت: این بناهای غیرمجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی در روستای شفیع‌آباد قزوین، دو مورد احداث بنا و ۴ مورد دیوارکشی در روستاهای آوج و کرسی‌چینی و دیوارکشی در روستاهای آبیک بوده است.

کد خبر 710117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.