اجرای لایه روسازی اساس تثبیت شده با سیمان برای نخستین‌بار در اصفهان

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: احداث خیابان شریعتی برای نخستین‌بار در اصفهان توسط شهرداری این منطقه و سازمان عمران با لایه روسازی اساس تثبیت شده با سیمان در حال اجرا است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث خیابان شریعتی (حدفاصل شهرک ولی‌عصر (عج) تا خورزوق) برای اولین بار در اصفهان توسط منطقه هفت شهرداری اصفهان و سازمان عمران با لایه روسازی اساس تثبیت شده با سیمان در حال اجرا است.

وی با اشاره به تعامل خوب شهروندان ساکن در محدوده شهرک ولی‌عصر و ساکنان خورزوق افزود: جاده شریعتی در مسیر شهرک ولی‌عصر به سمت شهر خورزوق با حدود سه کیلومتر طول در شمال منطقه هفت و در مسیر موازی با بزرگراه معلم قرار دارد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به درخواست‌های مکرر شهروندان در خصوص اصلاح و ساماندهی روکش آسفالت این مسیر گفت: برای اصلاح باند برگشت این مسیر اعتباری معادل ۲۲۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

سلطان‌آقایی تصریح کرد: با اجرای این روش، زمان اجرا و اتمام پروژه سریع‌تر اتفاق می‌افتد و طول عمر آسفالت بیشتر خواهد بود.

اجرای لایه روسازی اساس تثبیت شده با سیمان برای نخستین‌بار در اصفهان

وی ادامه داد: با اجرای این روش جدید و حذف مابقی لایه‌های زیرین، اجرای آسفالت با ضخامت کمتر و کیفیت بهینه‌تر انجام می‌شود که دارای صرفه اقتصادی بالایی خواهد بود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی کارگران و کارشناسان مجری طرح، عملیات عمرانی این بلوار تا پایان دی به بهره‌برداری برسد.

سلطان‌آقایی ضمن قدردانی از همراهی معاون و مدیران حوزه عمران شهری گفت: بازدید مدیران و کارشناسان معاونت عمران و معاونان عمرانی مناطق از اجرای این پروژه نیز انجام شده و در حال انتقال این تجربه موفق هستیم.

کد خبر 710114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.