چهار توصیه یک شهید مدافع حرم برای رسیدن به مقامی بالاتر از شهدا

یکی از دوستان شهید مدافع حرم «محمدرضا شیبانی‌مجد» از چهار توصیه این شهید برای رسیدن به مقامی بالاتر از شهدا گفت که هر کس آن را انجام دهد، شهادت به دنبالش می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یکی از دوستان شهید مدافع حرم «محمدرضا شیبانی‌مجد»، خوابی را که از شهید دیده بود، تعریف کرد و گفت: «شهید شیبانی‌مجد به خوابم آمده بود با او درددل و گلایه کردم که تو رفتی و من ماندم، الان که جنگ در سوریه تمام شده دیگه راه شهادت هم بسته شده است، چه‌کار کنم؟ محمدرضا جواب داد: چند کار را انجام بده هرکجا باشی شهادت به دنبالت می‌آید.

شما بهترین دوستان من بودید اگر صبر کنید خداوند اجر شهید که به ما داده به شما اجر بیشتری خواهد داد، من خوشحال شدم و گفتم: داری شکسته‌نفسی می‌کنی، محمدرضا ما کجا و شما کجا و بعد گفتم: چه‌کار کنم.

شهید شیبانی‌مجد چهار توصیه را گفت که انجام دهم: اول: کاری کنید خدا از شما راضی باشد، دوم: نماز اول وقت ترک نشود، سوم: به نامحرم نگاه نکنید، چهارم: با کودکان با مهربانی رفتار کنید.»

به گزارش ایمنا، شهید «محمدرضا شیبانی‌مجد» از مدافعان حرم اهل استان گلستان است که پانزدهم فروردین ۱۳۹۶ به دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

در فرازی از وصیت‌نامه این شهید آمده است: «این را بدانید که من بر اساس احساس تکلیف آمدم و هیچ اجباری در کار نبود و این مثال را که نمی‌دانم آیا از نظر عقل مادی درست است یا غلط اما دلم و قلبم و ندای درونم می‌گوید درست است و آن اینکه صدای یاری خواستن حضرت زینب (س) و بی‌بی رقیه (س) به گوش می‌رسد، پشتیبان ولایت فقیه باشید و گوش به فرمان، احترام به ترک محرمات و انجام واجبات، مطالعه و عمل به سیره اهل بیت (ع) در برخورد با مردم، همیشه خود را بدهکار انقلاب بدانید و فرزندان خود را برای سربازی آقا امام زمان تربیت و آماده کنید، عزت و افتخار و شرافت خود را با هیچ چیز معامله نکنید و سعی کنید با خدای یکتا معامله کنید زیرا او هم خریدار و فروشنده سخاوتمندی است، کمک به محرومان فراموش نشود و هیچ‌کس را از در خانه دست خالی رد نکنید حتی اگر شده به چند دانه قند، در صورت نداشتن چیزی در خیابان از فقیر عذرخواهی کنید.»

کد خبر 710106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.