رئیس قوه قضاییه وارد اردبیل شد

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، صبح امروز _پنجشنبه شانزدهم آذر_ در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی وارد استان اردبیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای صبح امروز _پنجشنبه شانزدهم آذر_ در بیست و هشتمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضائی وارد استان اردبیل شد.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضائی در جریان این سفر برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی مردم استان اردبیل ترتیب خواهند داد؛ همچنین دیدار با دانشجویان همزمان با روز دانشجو، حضور در جلسه شورای اداری، دیدار با قضات و کارکنان واحدهای قضائی و حضور در جلسه شورای قضائی، در زمره برنامه‌های سفر قاضی‌القضات به استان اردبیل است.

سایر مسئولان قضائی حاضر در این سفر نیز علاوه بر انجام دیدارهای چهره به چهره با مراجعه‌کنندگان، جهت شناسایی و احصای مشکلات حقوقی و قضائی مردم استان اردبیل به شهرهای مختلف این استان سفر می‌کنند تا در نهایت مسائل و موضوعات جمع‌آوری شده را در جلسه شورای قضائی استان اردبیل به منظور بررسی و رفع، مطرح کنند.

گفتنی است حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت‌عالی قضائی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌رضوی، سیستان‌وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی و کرمان سفر کرده است.

نقطه اشتراک تمام سفرهای استانی رئیس عدلیه در دوره جدید -اعم از سفرهای رسمی همراه با هیئت عالی قضائی و سفرهای غیررسمی و بدون تشریفات- انجام ملاقات‌ها و دیدارهای مستقیم و بلا واسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آنها و همچنین اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص گرا یا نه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نحوی از انحای مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می‌شوند.

کد خبر 710067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.