دستگیری باند کلاهبرداری فروش طلای تقلبی در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری و متلاشی شدن باند کلاهبرداری سه میلیارد ریالی فروش طلای تقلبی ساعاتی پیش در شهرستان خمام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل پایگاه خبری پلیس، سردار حسین حسن‌پور اظهار کرد: در پی اعلام کسبه بازار طلافروشان خمام به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر حضور مشکوک دو خانم غیر بومی برای فروش انگشترهای چند صد میلیونی در این شهرستان، کارآگاهان آگاهی بلافاصله به صورت نامحسوس جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان در محل و بررسی فنی و تخصصی مشخص شد که فاکتورهای ارائه شده جعلی است افزود: این دو خانم به همراه همدست مرد ۳۳ ساله در یکی از مناطق شهر خمام دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه از متهمان چندین برگ فاکتور جعلی و تعدادی انگشتر طلای تقلبی مردانه و با خلوص کم کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان غیربومی با تغییر عیار طلا و خلوص آن و فروش به عنوان طلا با عیار استاندارد تعداد ۹ حلقه انگشتر به ارزش سه میلیارد ریال را در سطح زرگری‌های رشت و خمام فروخته بودند.

وی با اشاره به اینکه با هوشیاری پلیس طلاهای تقلبی جمع‌آوری و با هماهنگی قضائی پول دریافتی از مالباختگان عودت داده شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 710053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.