امروز رژیم صهیونیستی فقط به‌دنبال راهی برای نجات خویش است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به شهادت دو نفر از پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه گفت: امروز رژیم صهیونیستی فقط به‌دنبال راهی برای نجات خویش است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب الله غفوری امروز _چهارشنبه پانزدهم آذر_ در مراسم تشییع سردار شهید محمدعلی عطایی شورچه با اقامه نماز بر پیکر مطهر ایشان، اظهار کرد: شهدای والامقام الگوهای راستینی از سوی خداوند سبحان برای جامعه اسلامی ما بوده و هستند، پرچمی که شهدا برافراشتند تا قیامت در اهتزاز خواهد بود زیرا بسیاری از همین شهدای گرانقدر رجعت خواهند کرد و در رکاب حضرت حجت (عج) خواهند بود.

وی با تصریح اینکه خداوند متعال جان شهدا را به بهایی گران خریده است و شفاعت از دیگران، یکی از مقامات شهدا است، افزود: شهدا شاهد اعمال و رفتار ما هستند و برای کسانی که دل در گرو آستان آن‌ها دارند و از میراث آن‌ها محافظت می‌کنند، شفاعت خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به فضائل شخصیت ارزشمند شهید دکتر «محمدعلی عطایی شورچه»، عنوان کرد: این شهید بزرگوار همراه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانشان، مرزهایی که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می‌خواستند به داخل کشور ما منتقل کنند، قهرمانانه و دلاورانه به مرزهای رژیم صهیونیستی منتقل کردند که در حقیقت همان‌مرزها خط مقدم جبهه‌ی مبارزه با ظلم شده است و رژیم صهیونیستی به‌دست همین سربازان شجاع جبهه‌ی حق، در محدوده‌ای محاصره و دچار تنگی نفس شده لذا امروز فقط به‌دنبال راهی برای نجات خویش است.

حجت الاسلام غفوری با گرامی‌داشتن یاد شهید دکتر «محمدعلی عطایی شورچه» خطاب به ایشان، بیان کرد: ما امروز با شما عهد می‌بندیم که قاطعانه راه پرشکوه و مسیر گران بهای شما را تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون، تا پیروزی اسلام بر کفر جهانی ادامه دهیم.

ایمنا: در پایان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تشکر از مردم ولایت‌مدار و قدرشناسی که در این مراسم تشییع باشکوه شرکت کرده بودند، گفت: شهر شهیدپرور و دلاورپرور کنگاور با سابقه‌ای نورانی و طولانی از حضور علمای بزرگ و شهیدان شاخص ۴۲۰ شهید والامقام دارد که هرکدام نماد افتخار سرزمین پاک کنگاور هستند.

کد خبر 710033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.