خوابگاه‌های دانشجویی خراسان شمالی افزایش می‌یابد

استاندار خراسان شمالی گفت: برای افزایش خوابگاه‌های دانشجویی در استان از طریق صدور مجوز برای ساخت خوابگاه در زمین‌های دانشگاه و جذب بودجه‌های دولتی اقدام کردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ چهار شنبه پانزدهم آذر _ در جمع نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با تمرکز بر ویژگی‌های استکبار ستیزی دانشجویان از سال ۱۳۳۲ تاکنون، اظهار داشت «استکبار جهانی به دنبال تضعیف نقاط قوت جمهوری اسلامی است و دانشجویان از نقاط قوت نظام و از استوانه‌های توسعه و پیشرفت و استقلال کشورند.

وی با اشاره به لزوم هدفمند شدن پایان نامه‌های دانشجویی، افزود: پایان‌نامه‌های دانشجویان باید مسائل استان باشد و توان تحقیقاتی و ارائه راهکارهای آنان باید برای استان کاربردی و عملیاتی باشد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: امروز سلطه‌گری دشمن از حالت سخت گذشته و اعمال زور از طریق اسلحه تغییر کرده و دشمن وابستگی به خود را در نفوذ در مغزها و سلب استقلال ملت‌ها جستجو می‌کند.

حسین نژاد در خصوص واگذاری مسئولیت‌ها به جوانان نیز گفت: ارتباط دانشجو با عرصه‌های مدیریتی لازم است و در مدیریت‌ها اشخاصی که سکان‌دار امور می‌شوند باید توانایی، تعهد، دانش و هوش و سرعت تصمیم گیری داشته باشند و برای این کار، فکر جوان، به همان اندازه مهم است که توان و تجربه و دانش اهمیت دارد.

وی اقدامات در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و آب استان و گذر مرزی میان ایران و ترکمنستان را تشریح کرد و بیان داشت: برای افزایش خوابگاه در دانشگاه‌های خراسان شمالی برنامه ریزی داریم.

کد خبر 709985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.