چابکی و به‌روز بودن از ویژگی‌های مدیریت بحران است

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: چابکی به روز بودن و پیش بینی شرایط قبل از وقوع حوادث از ویژگی‌های مدیریت بحران است.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: موضوعاتی که در مدیریت بحران مطرح می‌شود با موضوعات دیگر فرق دارد و ما باید به لحظه کار کنیم؛ هوشیار و آماده باشیم.

وی افزود: چابکی، به روز بودن و پیش‌بینی شرایط قبل از وقوع حوادث از ویژگی‌های مدیریت بحران است و اگر اتفاقی افتاد از قبل هماهنگی لازم به‌عمل آمده باشد تا بتوانیم با کمترین اثرات آن حادثه را کنترل کنیم و بعد هم رفع نیازهای مردم در زمان حادثه را در نظر داشته باشیم.

منصور شیشه‌فروش با اشاره به نزدیک بودن زمستان و برگزاری مانور در سمیرم خاطرنشان کرد: گروهی از مدیریت بحران گرد هم آمدند که با بارش‌های خوب و با کسب تجربه از سال‌های گذشته درس‌آموزی کنیم.

وی عنوان کرد: هنر یک مدیر این است که از امکانات و ظرفیت‌های همدیگر درست استفاده کنند و در زمان مدیریت بحران همه دستگاه‌ها موظف هستند امکانات‌شان را در اختیار همدیگر قرار دهند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در ادامه عنوان کرد: شهرستان سمیرم به لحاظ جایگاه جغرافیایی و آب و هوایی می‌طلبد که ما همیشه در آمادگی کامل برای هر حادثه‌ای باشیم به خصوص فصل زمستان و بارش‌های بالای نرمال که برای شهرستان اتفاق می‌افتاد منجر به سال گذشته شهرستان ایجاب می‌کرد این آمادگی از همین الان فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کوهستانی بودن و بعد مسافت در سطح شهرستان در حوزه راهداری که اصل و گرفتاری کار خارج از شهرها است؛ نیاز به ماشین برف‌روب داریم و ماشین‌آلات فرسوده هستند؛ در شهرداری‌ها نیز در حوزه ماشین‌آلات در محدودیت هستند.

کد خبر 709979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.