انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۸۷ میلیارد ریال در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان شانزدهمین طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز اجرا و ۴۸۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی استان طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با خودروهای شوتی و شناسایی محل‌های سوخت را به مدت ۷۲ ساعت در استان اجرایی نمودند.

وی افزود: مأموران انتظامی با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی و کنترل محورهای فرعی استان، ۹۳ دستگاه خودروی شوتی و حامل قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در اجرای این طرح انواع کالا شامل دو دستگاه خودرو لوکس، دو دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق، یک تن فرآورده شیلاتی، مقدار ۴۳۷ هزار لیتر سوخت قاچاق، تعداد ۹۶ رأس احشام، یک دستگاه جرثقیل، ۹ عدد لوازم کوهنوردی، یک دستگاه صنعتی برش چوب، تعداد ۸ هزار و ۲۴۴ بطری نوشیدنی خارجی، تعداد ۱۲ حلقه لاستیک و یک دستگاه یخچال قاچاق کشف شد، ادامه داد: کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه را ۴۸۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده در این رابطه و ارسال به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این فرماندهی بوده که با برنامه‌ریزی و طرح ریزی عملیاتی، در طول شبانه روز محورهای مواصلاتی به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرد.

کد خبر 709954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.