بودجه‌نویسی سال آینده بر اساس توازن عادلانه امکانات در سطح مناطق باشد

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید تلاش شود تا در زمان بودجه‌نویسی اولویت‌ها براساس مشکلات آن مناطق باشد به این معنا که نیازها شناسایی و با اولویت‌بندی برای سال آینده در برنامه کاری قرار داده شود.

صادق توکلی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان غربی در خصوص تدوین بودجه ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه اظهار کرد: امروز چشم‌انداز و برنامه‌ریزی قبلی برای یک سال آینده شهر مورد بحث است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی افزود: ما دنبال توازن و توزیع عادلانه امکانات و خدمات و توسعه متوازن در مناطق شهر ارومیه هستیم و اگر بتوانیم کل مشکلات و نیازهای محلات را به صورت توسعه محله‌محور بررسی کنیم، بودجه‌نویسی موفقی خواهیم داشت.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: اصولاً بودجه‌نویسی باید بر اساس نیازهای تمامی محلات انجام بگیرد نه اینکه با تخصیص بودجه ۴۰ یا ۵۰ میلیاردی به طور مساوی برای مناطق بخواهیم عدالت برقرار شود و عدالت آن است که بر اساس نیازهای منطقه مشکلات شناسایی و بودجه‌ریزی نیز بر این اساس صورت پذیرد.

توکلی‌مهر ادامه داد: باید تلاش شود در زمان بودجه‌نویسی اولویت‌ها بر اساس مشکلات آن مناطق باشد یعنی اینکه نیازها احصا و با اولویت‌بندی برای سال آینده در برنامه کاری باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: امروز بعد از گذشت دو سال از شعار نهضت آسفالت که اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته جا دارد از شهردار و عوامل اجرایی شهرداری ارومیه تقدیر و تشکر کنم اما با این وجود محلاتی هستند که معابر خاکی وسیعی دارند و می‌طلبد که مجدداً یک سال دیگر هم نهضت آسفالت آن محلات ادامه داشته باشد.

توکلی‌مهر تاکید کرد: مدیریت شهری از اول سال در حوزه لکه‌گیری آسفالت اقدام خوب و منسجمی را در معابر اصلی و فرعی در مناطقی خاص داشته است اما نباید این اقدامات صرفاً مختص بعضی از مناطق می‌بود و شهرداری باید در تقسیم خدمات توازن و عدالت را در سطح تمام مناطق رعایت کند.

وی گفت: اگر ارائه خدمات از سوی شهرداری بر مبنای توازن و عدالت در مناطق باشد هم مردم از عملکرد مدیریت شهری خشنود خواهند شد و هم پروردگار متعال و وجدان ما هم آسوده خواهد بود.

کد خبر 709909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.