لزوم به رسمیت شناختن قدرت اقدام و کار جمعی به ویژه در هلال‌احمر

سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: چهاردهم آذر سال جاری مصادف با پنجم دسامبر و روز بین‌المللی داوطلب (IVD) را با به رسمیت شناختن قدرت اقدام و کار جمعی و با تبلیغ و ترویج این عنوان جشن می‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی ردانی‌پور امروز _چهارشنبه پانزدهم آذر_ در مراسم آئین نکوداشت روز جهانی داوطلب اظهار کرد: تاریخ پرافتخار جمعیت هلال‌احمر، همواره سرشار از عظمت و کرامت انسان‌های متعهد و خیر و وارسته‌ای همچون داوطلبان بزرگوار است که با خلوص نیت همواره در اعتلای ارزش‌های انسانی و در جهت تسکین آلام بشری کوشیده‌اند.

وی افزود: چهاردهم آذر سال جاری مصادف با پنجم دسامبر و روز بین‌المللی داوطلب (IVD) را با به رسمیت شناختن قدرت اقدام و کار جمعی و با تبلیغ و ترویج این عنوان جشن می‌گیریم.

سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با تاکید بر فداکار بودن داوطلبان و فعالیت آنها در زمینه خدمات بشردوستانه تصریح کرد: زحمات و تلاش‌های بی شائبه داوطلبان این جمعیت را ارج می‌نهیم و امیدواریم گام‌های آن‌ها در این مسیر روشن، ثابت و استوار باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پایان این مراسم که با حضور مدیرعامل، معاون داوطلبان و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر اصفهان برگزار شده بود، از داوطلبان نمونه جمعیت هلال‌احمر استان تقدیر و تجلیل شد.

لزوم به رسمیت شناختن قدرت اقدام و کار جمعی به ویژه در هلال احمر

کد خبر 709895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.