۱۵ آذر؛ سالگرد شهادت جهادگران عرصه بصیرت و راویان فرهنگ شهادت

روابط‌عمومی ارتش به‌مناسبت سالگرد شهادت شهدای اصحاب رسانه و ارتش، در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز شهدای والامقام رسانه که گواه مظلومیت ساکنان غزه هستند، در جبهه جهادگران تبیین، صف شهیدان تبیین را تشکیل داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روابط‌عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌مناسبت پانزدهم آذر، سالگرد شهادت شهدای اصحاب رسانه و ارتش، پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«خبرنگاران متعهد، جهادگران عرصه بصیرت و راویان فرهنگ شهادت هستند که با هنر متعالی خبرنگاری، نورافشانی و روشنگری می‌کنند. این هنر پیامبرگونه، مروجان فرهنگ ایثار و شهادت را در صف مجاهدان قرار می‌دهد، آنگونه که حتی خبر شهادت خویش را هم در فرجام رسالتشان تحریر کنند و راویان فرهنگ ایثار و شهادت و حاملان پرچم عزت و اقتدار امت در منظر ملت‌ها شوند.

اصحاب رسانه، این مروجان راستین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت، دفاع از حقوق مظلومان مقتدر و اهتزاز پرچم بصیرت را وجه همت خود قرار داده و چراغ راه ملت‌ها شده‌اند؛ کسانی که پیام ایستادگی در برابر مستکبران و پیروزی پیروان حقیقت را به جهانیان مخابره می‌کنند.

امروز شهدای والامقام رسانه، از آنان‌که در دفاع مقدس، مسیر شهادت را پیمودند تا نخبگانی که در بلندترین پروازشان، ۱۵ آذر را به نام شهدای رسانه متبرک کردند و ده‌ها شهید رسانه که گواه مظلومیت ساکنان غزه هستند، در جبهه جهادگران تبیین، صف شهیدان تبیین را تشکیل داده‌اند.

شایسته است تا از مجاهدت و تلاش این نخبگان رسانه، به نیکی تجلیل و تقدیر شود. به همین مناسبت مراسم تجدید پیمان و بزرگداشت شهدای رسانه در جوار مزار این چهره‌های فرهیختگی و حق‌نگاری برگزار می‌شود.

از امت حزب‌الله دعوت می‌شود تا در مراسم تجدید میثاق با شهدای والامقام رسانه که ۱۶ آذرماه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ حضور یابند.

خبرنگاران صف شهیدان تبیین را تشکیل داده‌اند

کد خبر 709893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.