داوطلبان هلال‌احمر، انسان‌هایی فداکار و لایق والاترین تکریم‌ها هستند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، انسان‌های فداکار، مخلص، شایسته و لایق والاترین تکریم‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدنوید متقی امروز _چهارشنبه پانزدهم آذر_ در مراسم آئین نکوداشت روز جهانی داوطلب اظهار کرد: چهاردهم آذرماه مصادف با پنجم دسامبر، تحت عنوان روز جهانی داوطلب نام‌گذاری شده و فرصت مغتنمی است برای پاسداشت فرهنگ داوطلبی و نیکوکاری و قدردانی از تمام خیران، داوطلبان، گروه‌ها و نهادهایی که برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در راستای انجام خدمات و فعالیت‌های داوطلبانه نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، انسان‌های فداکار، مخلص، شایسته و لایق والاترین تکریم‌ها هستند، افزود: بدون شک، جوش و خروش قلب‌های مهربان و دستان سخاوتمند مردان و زنان داوطلب هلال‌احمر در خدمت‌رسانی در روزهایی که رنگ و بوی حسینی گرفته بود، اربعین ۱۴۰۲ را درخشان‌تر کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تصریح کرد: دفاع از کادر درمان بی‌دفاع در مقابل ارتش صهیونیست و تصمیم حضور در غزه و پیشگامی در این عزم همگانی برای امدادرسانی، مدیون خدمات بی‌منت داوطلبان و نیکوکارانی است که با الگو گرفتن از آموزه‌ها و تعالیم دینی برای کسب رضایت الهی، در جهت امداد و تسکین آلام بشری گام بر می‌دارند.

وی با بیان اینکه روز جهانی داوطلب، فرصتی مناسب جهت تشویق و حمایت از خدمات داوطلبانه است، ادامه داد: این روز را به تمام فعالانی که در جای جای استان، دلسوزانه و ایثارگرانه در کنار ما هستند و خدمت می‌کنند تبریک میگوییم و برای آنها دستانی توانا و توفیقی روز افزون آرزومندم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پایان این مراسم که با حضور مدیرعامل، معاون داوطلبان و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر اصفهان برگزار شده بود، از داوطلبان نمونه جمعیت هلال‌احمر استان تقدیر و تجلیل شد.

داوطلبان هلال‌احمر، انسان‌هایی فداکار و لایق والاترین تکریم‌ها هستند

کد خبر 709892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.