سیاست باشگاه بومی بودن نفرات ریکرو و کامپوند است

سرمربی تیم تیراندازی با کمان سپاهان گفت: بر اساس سیاست‌های باشگاه سپاهان همه نفرات بخش ریکرو و کامپوند بومی اصفهان هستند و توجه ویژه‌ای به پرورش استعدادها و جوان‌گرایی شده است.

مصطفی حبیبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تیم تیراندازی با کمان فولاد مبارکه سپاهان در دو بخش ریکرو و کامپوند همچون سال گذشته تشکیل و تمرینات رسمی آن از ابتدای مهر آغاز شد.

وی افزود: مسابقات انتخابی در دو مرحله برگزار شد و در پایان نفرات اصلی تیم مشخص شدند؛ بر اساس سیاست‌های باشگاه سپاهان همه نفرات بخش ریکرو و کامپوند بومی اصفهان هستند و توجه ویژه‌ای به پرورش استعدادها و جوان‌گرایی شده است.

سرمربی تیم تیراندازی با کمان سپاهان تصریح کرد: مرحله نخست لیگ برتر تیراندازی با کمان بیستم مهر برگزار شد که تیم کامپوند موفق شد در هر دو دیدار خود به برتری دست پیدا کند و با کسب ۹ امتیاز از ۱۰ امتیاز ممکن در صدر جدول قرار گرفت.

حبیبیان خاطرنشان کرد: همچنین در بخش ریکرو تیم سپاهان سه مسابقه انجام داد که یک پیروزی و دو شکست به دست آورد و با کسب ۶ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: مرحله دوم لیگ برتر تیراندازی روز پنجشنبه، شانزدهم آذر در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود و تیم ریکرو سپاهان در این مرحله سه بازی انجام خواهد داد؛ تیم کامپوند نیز در این مرحله استراحت دارد.

کد خبر 709888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.