نیمکت سرمربی‌گری تراکتور پس از سال‌ها به ثبات رسید

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور تبریز با عملکرد عالی خود موجب شد تا پس از چند سال ثبات به نیمکت پرشورهای تبریزی بازگردد و مدیران این باشگاه برای جانشینی سرمربی فعلی اقدام نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، چند ماه قبل بود که پیرو کسب نتایج رضایت‌بخش پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تی‌تی‌ها و با تأیید هیئت‌مدیره باشگاه تراکتور تبریز و در راستای هدف‌گذاری بلندمدت، پس از مذاکرات فشرده از سوی هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل این باشگاه، سرانجام قرارداد سرمربی اسپانیایی تراکتوری‌ها تا سال ۱۴۰۵ تمدید شد تا این سرمربی جنتلمن در جمع پرشورها باقی بماند.

کار خوب پاکو خمز در استفاده از بازیکنان جوان و درک بعضی کمبودها و همراهی با سیاست کلی باشگاه تراکتور تبریز، سرمربی ایتالیایی را تبدیل به چهره‌ای کرده که محمدرضا زنوزی، مالک تراکتوری‌ها کاملاً از استخدام وی راضی است؛ به‌خصوص اینکه پیشرفت فوتبالی تراکتور کاملاً در فوتبال ایران نمود پیدا کرده است.

پاکو خمز با هدایت تیم فوتبال تراکتور، این تیم تبریزی را به‌طور کامل احیا کرده و به رتبه‌های بالای جدول رسانده و امیدوار است با موفقیت در سایر مسابقات، در ادامه لیگ دوباره سرخ‌پوشان تبریزی را بدل به یک تیم ترسناک در فوتبال ایران کند و علی‌رغم اینکه طی سال‌های اخیر تیم فوتبال تراکتور مربیان زیادی را تغییر داده است اما ظاهراً تی‌تی‌ها مرد محبوب و مناسب و مربی سایز تراکتور را پیدا کرده‌اند و قصد ندارند به‌هیچ‌وجه دست او را رها کنند.

با وجود گذشت یک سال از زمان انتصاب پاکو خمز، وی همچنان سرمربی تراکتور تبریز باقی‌مانده تا باسابقه‌ترین سرمربی دوران محمدرضا زنوزی لقب بگیرد و ثبات را به تراکتوری‌ها هدیه دهد. آخرین‌باری که نیمکت تراکتور حداقل برای یک‌سال ثبات داشت، مربوط به اواسط فصل پانزدهم لیگ برتر تا پایان فصل شانزدهم لیگ برتر می‌شود که امیر قلعه‌نویی، سرمربی این تیم باقی‌ماند و پس از آن دیگر ثبات در نیمکت تراکتور وجود نداشت.

گفتنی است یحیی گل‌محمدی، مجتبی حسینی (موقت)، ارطغرل ساغلام (دو مرتبه)، جان توشاک، محمد تقوی، ژرژ لیکنز، مصطفی دنیزلی، احد شیخ‌لاری (موقت)، ساکت الهامی، علیرضا منصوریان، مسعود شجاعی (موقت)، رسول خطیبی، فیروز کریمی (دو مرتبه)، فراز کمالوند، زوونیمیر سولدو و قربان بردیف روی نیمکت تراکتور نشستند و حالا نوبت به پاکو خمز رسیده که در جمع پرشورها بماند و در این یک‌سال ۱۷ برد، چهار تساوی و ۱۱ شکست با تی‌تی‌ها به‌ثبت رسانده است.

کد خبر 709855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.