بردیا سعادت؛ امتیازآورترین بازیکن لیگ ترکیه

بازیکن ایرانی شاغل در لیگ ترکیه با کسب ۲۰۰ امتیاز بهترین بازیکن لیگ والیبال این کشور از نظر امتیازآوری نام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بردیا سعادت، بازیکن ایرانی والیبال آلانیا اسپور که در لیگ ترکیه بازی می‌کند موفق شد پس از حضور در ۳۹ ست برای تیمش ۲۰۰ امتیاز کسب کند و در رده نخست امتیازآورترین بازیکنان لیگ ترکیه قرار گیرد. سعادت که لباس شماره ۶ تیمش را به تن دارد، با کسب ۵.۱۳ امتیاز در هر ست، به یکی از بازیکنان اصلی تیمش تبدیل شده که تاکنون توانسته است نتایج بازی را به سود تیمش تغییر دهد.

پس از سعادت، گروزر با کسب ۱۹۵ امتیاز در رده دوم بهترین امتیازآوران لیگ ترکیه جا دارد و تعقیب‌کننده جدی سعادت محسوب می‌شود. نیمیر عبدالعزیز، ستاره والیبال هلند که در لیگ ترکیه برای تیم برای هالک بانک بازی می‌کند با کسب ۱۸۵ امتیاز در رده پنجم بهترین امتیازآوران لیگ ترکیه ایستاده است.

ستاره والیبال هلند تا کنون برای تیمش در ۳۰ ست به زمین رفته و با کسب ۶.۱۷ امتیاز در هر ست، به یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیمش تبدیل شده است، همچنین سعادت در لیگ ترکیه ۱۹ امتیاز سرویس برای تیمش به دست آورده است که از این نظر او در رده چهارم بهترین سرویس زنان لیگ ترکیه قرار دارد.

تیم والیبال هالک بانک مدعی اصلی این مسابقات با ۱۰ پیروزی ۲۹ امتیازی است و در رده نخست لیگ ترکیه قرار دارد. تیم والیبال فنرباغچه دیگر مدعی این لیگ با ۱۰ پیروزی و ۲۸ امتیاز در رده دوم قرار گرفته است. آلانیا اسپور با حضور ستاره والیبال ایران با ۸ پیروزی و ۲۱ امتیاز در رده پنجم لیگ ترکیه ایستاده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 709810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.