شهادت نیروی مرزبانی در سراوان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: استوار دوم سبحان جمالی که پنج روز قبل در درگیری با اشرار و قاچاقچیان موادمخدر در نقطه صفر مرزی مجروح شده بود، سحرگاه امروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار شجاعی اظهار کرد: مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان در درگیری با معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قاچاقچیان موادمخدر در نقطه صفر مرزی، ضمن جلوگیری از ورود قاچاقچیان موادمخدر به خاک میهنمان، موفق شدند ضمن به هلاکت رساندن یکی از اشرار و قاچاقچیان یک دستگاه خودرو و مقادیر قابل توجهی موادمخدر و کالای قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: در این عملیات یکی از دلاورمردان مجاهد مرزبانی به نام استوار دوم سبحان جمالی با مقاومت جانانه در این عملیات مجروح شد که پس از گذشت پنج روز، سحرگاه امروز به فیض شهادت نائل آمد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: امروز که مردان بی‌ادعای مرزبانی در دورافتاده‌ترین نقاط مرزی، وظیفه پاسداری و حراست از مرزهای کشور را بر عهده دارند، مرزبانانی همچون شهید سبحان جمالی در راه دفاع از کیان ایران اسلامی با نثار جان خود، امنیت میهن عزیزمان را پایدار می‌کنند.

شهید سبحان جمالی اهل و ساکن شهرستان زاهدان بود.

کد خبر 709807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.