ادای احترام مردم تبریز به پیرغلامان حسینی

آیین تجلیل از پیرغلامان حسینی تبریز، شهیدان و جانبازان مداح هشت سال دفاع مقدس در محل مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سومین آئین تجلیل از پیر غلامان حسینی تبریز با یادی از شهیدان و جانبازان و رزمندگان مداح هشت سال دفاع مقدس شامگاه _سه‌شنبه چهاردهم آذر_ در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز هم‌زمان با ایام فاطمیه برگزار شد.

از پیر غلامان و خادمان حسینی تبریز و مقام خانواده شهیدان و جانباز مداح، در سومین آئین تجلیل از پیر غلامان حسینی تبریز تجلیل و قدردانی شد. کتاب «حسینیه بازار» که به بررسی تاریخچه، روش‌ها و ابعاد آئین عزاداری بازار تبریز می‌پردازد، با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و پیر غلامان حسینی تبریز رونمایی شد.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز در سومین آئین تجلیل از پیر غلامان حسینی تبریز، به نگاه ویژه این رویداد در تجلیل از شهیدان و جانبازان مداح در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.

وی اظهار کرد: سومین آئین تجلیل از پیر غلامان حسینی تبریز با عنوان "نشان ارادت" که به یادکرد و تجلیل از مقام والای شهیدان و جانبازان مداح هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد، جای قدردانی ویژه از دست‌اندرکاران این برنامه دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به هم‌زمانی برگزاری سومین آئین تجلیل از پیر غلامان حسینی تبریز با ایام فاطمیه و کنگرهٔ ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی، از فضای معنوی و قدسی رزمندگان در جبهه‌ها و فداکاری‌های جوانان فاطمی و حسینی استان آذربایجان‌شرقی در هشت سال دفاع مقدس سخن گفت.

سومین آئین تجلیل از پیر غلامان و خادمین آستان حسینی، به‌همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با حضور و همراهی شهروندان تبریزی مجالی برای قدردانی مردم تبریز از انسان‌هایی است که همواره در گسترش معارف اهل‌بیت (ع) تلاش کرده‌اند.

کد خبر 709767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.