شناسایی ۱۶ نقطه حادثه‌خیز در شهر کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی ۱۶ نقطه حادثه‌خیز در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: رفع این نقاط با حضور و مشارکت دستگاه های متولی سرعت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان شامگاه_ سه‌شنبه چهاردهم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اشاره به تدوین برنامه‌ای جهت بازدید میدانی مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان کرمانشاه از نقاط حادثه خیز این شهر گفت: امروز با همراهی شهردار، معاون دادستان، مدیرفنی استانداری و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت میدانی از برخی نقاط بازدید صورت گرفت و تصمیمات خوبی برای رفع نواقص و مشکلات آنها اتخاذ شد.

وی با اشاره به فوت ۹۱ نفر در حوادث ترافیکی درون شهری کرمانشاه طی ۸ ماه سپری شده از سال جاری و رشد ۱۵ درصدی افراد جان باخته نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: نمی‌توانستیم همین گونه بنشینیم و نظاره‌گر مرگ همشهریان خود باشیم، بنابراین تصمیم گرفتیم در بازدیدهای میدانی هرچه سریع‌تر نسبت به رفع نقاط حادثه خیز اقدام کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی ۱۶ نقطه حادثه‌خیز در کرمانشاه، اضافه کرد: در بازدید صورت گفته از یکی دو نقطه مقرر شد شهرداری نسبت به نصب پل عابرپیاده، سرعت کاه و نصب نرده در وسط معابر به منظور جلوگیری از تردد عرضی شهروندان و عابران پیاده اقدام کند.

سردار حاجیان تاریکی و کم نور بودن برخی معابر را از علل اصلی وقوع سوانح رانندگی دانست و ادامه داد: برای حل این مشکل نیز شرکت توزیع برق استان برای اصلاح این موضوع نیز قول مساعد داد.

وی با بیان اینکه پلیس به عنوان خادم مردم و ضابط قانون، مشکلات و مطالبات آن‌ها را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد، گفت: خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی نیز همکاری خوبی دارند و همه متحد و متفق القول هستند تا کار اصلاح نقاط حادثه خیز هرچه سریع‌تر انجام گیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس برای مردم، از مردم و پشتیبان و پناهگاه آن‌ها است، گفت: من و همه همکارانم قول داده‌ایم که آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم کنیم و در این راه مقدس هم با همه توان ایستاده‌ایم.

کد خبر 709762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.