کلیات طرح جامع مبلمان شهری اراک تصویب شد

رئیس کمیسیون فنی، عمران، ترافیک، معماری و شهرسازی و دبیر شورای اسلامی شهر اراک از تصویب کلیات طرح جامع مبلمان شهری این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علی اصغر غفاری عصر امروز سه شنبه _چهاردهم آذر_ در یکصد و نوزدهمین جلسه صحن علنی شورای شهر اراک اظهار کرد: پیشنهاد کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری درباره طرح جامع مبلمان شهری اراک که استانداردها و کلیات هر طرح و بنایی در راستای مبلمان شهری که قصد ایجاد شدن داشته باشد، در این طرح پیش بینی شده است.

وی افزود: در کلیات طرح جامع مبلمان شهری، موارد کلی که نیاز است جزئیات آن هم عنوان شود در کمیسیون مربوطه بیان و مقرر شد، پس از تصویب کلیات این طرح به مرکز پژوهش‌های شورا ارجاع شود تا جزئیات مورد نیاز برای بندهای آن با اظهار نظرهای کارشناسی اضافه شود.

دبیر شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: تدوین این طرح جامع به دانشگاه آزاد اسلامی اراک واگذار شده بود و پس از نهایی شدن به پیشنهاد شهرداری در کمیسیون مربوطه ارائه شده است. این طرح با هشت رأی موافق تصویب شد.

در صحن علنی شورا پیشنهاد کمیسیون املاک سرمایه‌گذاری درباره تعیین تکلیف عوارض مازاد بر ۳۰۰ متر مربع و تجاری بیش از ۲۵ متر مربع در خصوص قدر و سهم شهرداری در ازای عوارض تراکم تجاری و مسکونی پروژه تعاونی مسکن کاشانه سازان دادگستری به منظور بررسی بیشتر و توجه به جزئیات به واحد کارشناسی شهرداری ارجاع داده شد.

در این جلسه همچنین با پیشنهاد کمیسیون املاک به درخواست واحد املاک شهرداری اراک در زمینه معاوضه یک قطعه زمین متعلق به شهرداری با یک قطعه زمین متعلق به یکی از شهروندان برای تجمیع با قطعات مجاور زمین شهرداری به منظور استفاده در پروژه سرمایه‌گذاری با این توصیف که هر دو زمین در یک مکان قرار دارد و مساحت آنها یکسان است موافقت شد و این طرح هم با ۹ رأی موافق تصویب شد.

کد خبر 709735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.