ماجرای انتشار فیلم حاشیه‌ساز از پاکبانان مشهدی چه بود؟ + فیلم

مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه اشتباه یک فرد در هر رده شغلی نباید باعث نادیده گرفتن زحمات سایر مجموعه شود، گفت: با پاکبانان متخلف در این فیلم قطعا برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

معین فرخنده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی پیرو فیلم پرحاشیه روزهای اخیر از دو پاکبان، اظهار کرد: پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی و رسانه‌ها، پس از تحقیقات انجام شده متوجه شدیم علت این رفتار غیرعادی، اختلاف شخصی بین مغازه قهوه فروشی و دو نفر از پاکبانان بوده است.

وی ادامه داد: همکاران پاکبان، چند مرتبه به صاحب مغازه قهوه فروشی تذکر داده‌اند که زباله‌ها را در یک کیسه جمع‌آوری نکند چون حجم آن زیاد است و کیسه زباله پاره می‌شود، اما صاحب مغازه هم اصرار به همین اقدام کرده است که پاکبانان هم به دنبال همین اختلاف، کیسه زباله را در باغچه روبروی قهوه فروشی تخلیه می‌کنند.



مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: البته تمام تقصیر به گردن پاکبانان نبوده است زیرا وجود حجم زیاد زباله در کیسه باعث پاره شدن آن شده و فضای اطراف نیز آلوده خواهد شد اما شهروند به تذکرات پاکبان توجهی نداشته است.

فرخنده با بیان اینکه اشتباه یک فرد در هر رده شغلی نباید باعث نادیده گرفتن زحمات سایر مجموعه شود، افزود: با پاکبانان متخلف در این فیلم قطعاً برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا، طی روزهای اخیر فیلمی از دو پاکبان در مشهد منتشر شد که یک کیسه زباله توسط این پاکبانان در باغچه جلوی یک مغازه تخلیه می‌شود.

انتشار این فیلم در فضای مجازی باعث واکنش و انتقاد بسیار زیادی از سوی مردم شد و در ابتدا برخی مسئولان اعلام کردند که این فیلم مربوط به سال گذشته بوده و جدید نیست، اما پس از پیگیری‌های متعدد مشخص شد فیلم منتشر شده در روزهای اخیر صورت گرفته و انگیزه پاکبانان متخلف، شخصی بوده است.

کد خبر 709718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.