امیرچقماق، مسجد جامع و شهرداری یزد نورپردازی می‌شوند

شهردار یزد گفت: امیرچقماق، مسجد جامع و شهرداری یزد نورپردازی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی در برنامه صدای شهر یزد اظهار کرد: نخستین جلسات ستاد تسهیلات نوروزی از نزدیک به سه هفته قبل تشکیل شد و با تعریف ساختار و صدور احکام مربوط به اعضای این ستاد، برنامه‌ریزی‌های اولیه برای اقدامات سازمان‌ها و مناطق مختلف شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: وقتی ما به روزهای آخر سال نزدیک می‌شویم، شهر رنگ و بوی جدید و نوروزی به خود می‌گیرد، اما این‌طور نیست که تمام فعالیت‌های ستاد در روزهای پایانی سال انجام شود.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: درست مانند خانه تکانی‌هایی که مردم انجام می‌دهند، رنگ و بوی فعالیت‌هایی که برای نوروز انجام می‌شود در روزهای پایانی مشخص می‌شود.

محی‌الدینی بیان کرد: یکی از بخش‌های اصلی که در ارتباط با ستاد تسهیلات نوروزی در نظر گرفته شده و همه ساله این بخش مورد توجه قرار می‌گیرد، بحث زیباسازی، رنگ‌آمیزی و گل‌کاری است.

وی افزود: این اقدامات برای ایام نزدیک به سال جدید انجام می‌شود و با توجه به آنکه ما فصل طولانی برای گلکاری‌های فصلی در شهر یزد نداریم، این گل‌ها از اوایل اسفند تا اواخر خرداد امکان کاشت دارند و پس از آن شرایط اقلیمی مانع از رشد آن می‌شود.

شهردار یزد یکی از اقدامات در نظر گرفته شده برای نوروز امسال را در حوزه نورپردازی دانست و گفت: امسال چند بنای فاخر شهر یزد نورپردازی می‌شود که جلوه بسیار خاص و ویژه‌ای به این بناها در شب بخشیده می‌شود.

محی‌الدینی گفت: یکی از این بناها مجموعه امیرچقماق و همچنین مسجد جامع است که تا ایام دهه فجر از نورپردازی این بناها بهره‌برداری خواهد شد.

وی از نورپردازی ساختمان شهرداری یزد خبر داد و گفت: علاوه بر آن برخی از پل‌های عابرپیاده هم نورپردازی می‌شود و در کنار آن رنگ آمیزی‌های گسترده‌ای هم در سطح شهر صورت می‌گیرد.

کد خبر 709689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.