عاملان قطع برق در هرمزگان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با سارقان سیم و کابل برق و تجهیزات انتقال نیرو با دستگیری ۱۳۸ سارق در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی‌اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار کرد: با تلاش همه‌جانبه پلیس آگاهی استان و با هدف ارتقا امنیت عمومی و اجتماعی طرح مقابله با سرقت سیم و کابل برق به مدت ۷۲ ساعت در مناطق جرم‌خیز استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۶۳ فقره انواع سرقت و ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق کشف و در مجموع ۱۳۸ سارق شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی استان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح‌های مقابله با سرقت و پاک‌سازی مناطق و محلات آلوده و جرم خیز، اظهار کرد: متهمان دستگیرشده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش پلیس برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی و شناسایی دستگیری سارقان و تحویل اموال مسروقه به مالباختگان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با هدف پیشگیری و کاهش وقوع سرقت از عموم شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان خواست ضمن توجه جدی به توصیه‌های کارشناسان پلیس، در نگهداری و حفاظت از اموال خود دقت بیشتری داشته و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کد خبر 709634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.