خبرنگاران گلستانی صاحب‌خانه می‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: ثبت‌نام خبرنگاران در طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده است و خبرنگاران گلستانی که مسکن ندارند می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه از این طرح بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گلستان مهدی ملک اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، خانه دار شدن اقشار مختلف در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تفاهم نامه‌های مشترکی بین وزارت راه و شهرسازی و سایر نهادها منعقد و بر اساس آن‌ها مسکن اقشار مختلف تأمین می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: بر اساس انعقاد تفاهم نامه‌ای فی‌مابین وزارت راه و شهرسازی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبرنگاران گلستانی می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند.

ملک با بیان اینکه تا کنون ۳۱۳ متقاضی با شناسه وزارت فرهنگ و ارشاد در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، گفت: پس از ثبت نام متقاضیان در سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس saman. mrud. ir، اعلام اسامی افراد واجد شرایط توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام خواهد شد و برنامه ریزی‌های لازم برای ساخت مسکن خبرنگاران صورت می‌گیرد.

کد خبر 709609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.