پیکر مطهر شهید چگینی در قزوین تشییع شد + فیلم و عکس

امروز با حضور خیل مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار قزوین پیکر شهید مدافع حرم «الیاس چگینی» بعد از 8 سال به وطن خود بازگشت و روی دستان قزوینی‌ها تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، امروز -سه‌شنبه چهاردهم آذرماه- با حضور خیل مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار قزوین پیکر شهید مدافع حرم «الیاس چگینی» بعد از ۸ سال به وطن خود بازگشت و روی دستان قزوینی‌ها تشییع شد.

در این مراسم که از میدان میرعماد قزوین آغاز شد، پیکر پاک و مطهر شهید چگینی بعد از سخنرانی دخترش در استقبال ورود پدر بعد از ۸ سال جدایی به روی دستان مردم قزوین رفت و از میرعماد تا سبزه‌میدان قزوین تشییع و همراهی شد.

پیکر مطهر شهید چگینی در قزوین تشییع شد + فیلم و عکس

در هنگام تشییع این شهید مردم قزوین هر کدام با پرتاب گل روی تابوت این شهید به حضور دوباره او در شهر قزوین خوش‌آمد می‌گفتند و بعضی‌ها هم خود را به تابوت شهید رسانده و با لمس این تابوت صورت و دستان خود را متبرک می‌کردند و بوسه بر تابوت شهید می‌زدند.

در این آئین استقبال و تشییع شهید الیاس چگینی که بیش از ۲ سال به طول انجامید، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام‌جمعه قزوین هم حضور داشت و در مراسم استقبال از شهید برای حضار سخنرانی کرد و از ویژگی‌های شهدای مدافع حرم و نقش آن‌ها در تثبیت امنیت ملی گفت.

پیکر مطهر شهید چگینی در قزوین تشییع شد + فیلم و عکس

سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) و امیر سرتیپ‌دوم ستاد حسین محمد شفیعی فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین از مقام‌های نظامی ارشد استان قزوین حاضر در این مراسم بودند.

کد خبر 709602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.