اجرای طرح مناسب‌سازی معابر شهر قم با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: عبور ایمن از خیابان و آرام‌سازی معابر در مرکز شهر در اولویت قرار دارد و طرح‌های مناسب‌سازی معابر قم در سال جاری ۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی در حاشیه بازدید از مرکز توانبخشی، مراقبتی رضوی که به مناسبت روز معلولین انجام شد، به اهمیت توجه به نیاز همه اقشار جامعه اشاره کرد و اظهار کرد: باید شهر برای همه اقشار جامعه آماده‌شده و نیازسنجی برای همه اقشار جامعه به‌درستی انجام شود.

وی معلولان را بخش مهمی از جامعه دانست و افزود: معلولان نیز مانند سایر افراد جامعه نیاز دارند در مراکز تفریحی، فرهنگی و گردشگری حضور پیدا کنند و در سال ۱۴۰۱ عددی بالغ‌بر ۲۱ میلیارد تومان برای مناسب‌سازی معابر هزینه شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: برای سال ۱۴۰۲ نیز عددی بالغ‌بر ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به مناسب‌سازی معابر اختصاص داده‌شده و امیدواریم این روند به‌صورت تصاعدی در بودجه سال‌های آینده در نظر گرفته شود.

طلایی تاکید کرد: باید برای محل پارک این افراد نیز تدابیری اندیشیده شود تا بتوانند از مراکز تفریحی و گردشگری استفاده کنند و ایمنی و سلامت این افراد تأمین شود.

کد خبر 709560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.